Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از پیروزی ارزشمند شاگردانش در خانه آلمان در دور اول مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به تمجید از آنها پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فرانسه کار خود در رقابت‌های یورو 2020 را با یک برد بسیار ارزشمند در خانه آلمان آغاز کرد. در این بازی که چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ برگزار شد، قهرمان جام جهانی 2018 به لطف گل به خودی متس هوملس در دقیقه 20 توانست قهرمان جام جهانی 2014 را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در پایان این بازی اظهار داشت: ما مقابل یک حریف بسیار خوب، عملکردی فوق‌العاده ارائه کردیم. من می‌دانستم که بازیکنانم برای این بازی آماده‌اند و از پس کار برمی‌‌آیند. آنها آماده بودند که بجنگند.

سرمربی خروس‌ها افزود: در نیمه دوم ما تا زدن گل دوم فاصله زیادی نداشتیم و اگر آن گل را زده بودیم تا حد زیادی آسوده خاطر می‌شدیم. اگرچه این اتفاق رخ نداد، اما در نیمه دوم آنقدرها هم تحت فشار قرار نگرفتیم. بازی سنگینی بود که در آن سطح دو تیم بالا بود و بازیکنان بااستعداد فراوانی در زمین حضور داشتند.

شاگردان دشان شنبه هفته آینده در دومین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 به مصاف مجارستان خواهند رفت.

یورو 2020| شکست خانگی آلمان مقابل فرانسه/ خودزنی ژرمن‌ها در گام نخست

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی آلمان یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • پدیده کشتی آمریکا:تماشای کشتی تیلور برای من نعمت بود
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟