Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:27:46 GMT

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۰۲۹

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه مقاومت در نوار غزه خبر دادند.

کد خبر 5235966.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه پهپاد ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق ناتو جو بایدن افغانستان ایران جی هفت برجام ولادیمیر پوتین لبنان رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهرک عسقلان، سدیروت و سایر شهرک‌های غلاف غزه را با موشک در واکنش به جنایت‌های اشغالگران در حق مردم غزه هدف قرار داده است.

طبق گزارش المیادین، مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با نیرو‌های اشغالگر فلسطین در غزه ادامه داده و آنها را در تمام محور‌های جنگ به ویژه مناطق مرکزی نوار غزه هدف قرار می‌دهد.

درحالی که امروز (جمعه) جنگ غزه وارد صد و نود و ششمین روز خود شد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی شهر رفح را هدف قرار داد.همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی با اینکه بیش از ۶ ماه است نوار غزه را هدف شنیع‌ترین حملات خود قرار داده است هنوز به هیچ کدام از اهدافش درباره جنگ غزه دست نیافته است.

نشست واشنگتن و تل آویو درباره رفح

در این راستا کاخ سفید اعلام کرد نشستی مجازی میان طرف‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره موضوع رفح برگزار شد.

در این نشست جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و رون درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی و چند مقام دیگر آمریکایی و صهیونیستی حضور داشتند.

مقامات آمریکایی در این نشست درباره نگرانی نسبت به عملیات زمینی در رفح صحبت کردند.طرف صهیونیستی نیز موافقت کرد که نگرانی‌های واشنگتن درباره رفح را درنظر بگیرد و مذاکرات بیشتری انجام دهد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • گروه هفت: با هرگونه حمله اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • گروه هفت: با هرگونه حمله نظامی اسراییل علیه رفح مخالف هستیم
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون