Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:31:09 GMT

با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۰۴۹

با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیویی که در پشت بازی واقعیت مجازی گیتار هوایی Unplugged قرار دارد، روز شنبه در رویداد Upload VR Showcase یک بروزرسانی را نمایش داد و یک گروه بزرگ را نشان داد که بخشی از موسیقی متن خواهد بود. بازی Unplugged با استفاده از فناوری ردیابی دستی به شما اجازه می‌دهد تا با فناوری واقعیت مجازی و بدون استفاده از دستکش یا کنترل کننده خاصی، گیتار بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتار زدن با فناوری واقعیت مجازی

در این بازی با دنبال کردن یک جریان نت مانند Guitar Hero که در جهت شما چرخیده است، می‌توانید به سادگی گیتار بزنید، چون به شما نشان می‌دهد که کجا باید کدام را بزنید. همچنین در این بازی برای کوک کردن آکورد و تار‌های مجازی امتیاز کسب خواهید کرد که بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

نسخه بازسازی شده واقعیت مجازی بازی Resident Evil ۴ در راه بازار

همچنین، به دنبال اعلام Capcom، آزمایشگاه‌های فیسبوک جزئیات بیشتری درباره بازسازی بازی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil ۴ را ارائه داده اند. این بازی در اواخر امسال به طور انحصاری در هدست Oculus Quest ۲ فیس بوک آغاز خواهد شد، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

همانطور که اولین تریلر Capcom نشان داد، این یک اقتباس واقعیت مجازی اول شخص (با تمرکز بر ایجاد سلاح و حرکت طبیعی‌تر با کنترل کننده‌های حرکتی Oculus Touch)، از بازی سوم شخص اصلی ۲۰۰۵ است.

بازی Resident Evil ۴ برای واقعیت مجازی از سطوح و انیمیشن‌های اصلی بازی استفاده می‌کند که با بافت‌های بازسازی شده اصلاح شده است و شرکت Oculus می‌گوید که cutscenes "در قالب اصلی" ارائه می‌شود. اما توسعه دهنده Armature Studio علاوه بر استفاده از میله‌های آنالوگ کنترلر Touch، گزینه‌های حرکتی VR (واقعیت مجازی) مانند امکان دوربری یا راه رفتن در محیطی در مقیاس اتاق را اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید

استفاده از سنسور رهگیری چشم در هدست PSVR2

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واقعیت مجازی فناوری جدید واقعیت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال را ببینید.

کد خبر 846590 منبع: مشرق برچسب‌ها ايران اينترنشنال خبر ویژه منافقین

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ