Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های عراقی عمدتا بر انتشار خبر پیروزی تیم ملی ایران با تاکید بر راه یافتن همزمان عراق به عنوان تیم دوم به دور بعدی رقابت ها متمرکز شدند و گزارش کردند که با وجود شکست تیم ملی عراق این تیم همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

اما در شبکه های اجتماعی جریان سازی ها، انتقادها، شیطنت ها و البته صمیمیت هایی بین دو ملت دیده می شود که البته انتظارش هم می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک و اظهار برائت همزمان مقتدا صدر

مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق در توییتی با آرزوی برد تیم ملی عراق در این رقابت بر ضرورت اصلاح ارکان ورزش در کشورش و «دور کردن فاسدین از آن» تاکید کرد و نوشت: تاکید می کنیم که مطلقا هیچ نماینده ای در فعالیت های آن (ورزش عراق) نداریم مگر یک کمیته که اخیرا تشکیل شد و عمرش هم رو به پایان است.

جایزه احمد حسن البکر برای تیم عراق

برخی رسانه ها و حساب ها در شبکه های اجتماعی نیز تصاویری از هدیه وقت رئیس جمهور اسبق عراق احمد حسن البکر به بازیکنان تیم ملی پیشین عراق را دست به دست کردند؛ تصاویری که نشان می داد، البکر به مناسبت پیروزی بر تیم ملی اسبق ایران به هر کدام از بازیکنان یک سواری لادا هدیه داده بود.

۱۱ گوسفند برای پیروزی تیم ملی عراق قربانی کرد اما...

در کرکوک یک عراقی با امید پیروزی بر تیم ملی ایران ۱۱ گوسفند، قربانی و گوشتش را میان فقرا توزیع کرد.

یک شهروند عراقی هم پس از باخت امروز تیم ملی کشورش مقابل تیم ایران، اعصاب خود را از دست داد و صفحه تلویزیون پلاسما را خرد کرد؛ اقدامی که تصویرش در میان فعالان عراقی شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد.

اما در یک اتفاق نه چندان عجیب در دنیای فوتبال، برخی سفارتخانه های اروپایی در بغداد، توجه زیادی به بازی امروز ایران و عراق داشتند.

سفارت هلند تصویری از اعضای خود در عراق منتشر کرد، از جمله فردی که با لباس نظامی در داخل مرکز دیپلماتیک، پرچم عراق را برافراشته و از تیم ملی عراق به دلیل نامشخص و خارج از زمینه دیپلماتیک حمایت می کند.

پیش از آن، سفیر انگلیس در عراق، صاحب پست هایی جنجال‌برانگیز ضد ایرانی، تصویری از خود با پیراهن تیم ملی عراق در فیس بوک منتشر کرد.

اما حاشیه و تصویر آخر فارغ از همه شیطنت ها به یک واقعیت دیگر اشاره داشت. توییتی که ظاهرا یک یمنی منتشر کرد و با توجه ویژه ای در داخل عراق مواجه شد؛ تصویری از خوش و بش گرم سردار آزمون ملی پوش کشورمان با بشار رسن بازیکن تیم ملی عراق که با این نوشته همراه شد: «با ایران شکستی نیست؛ تمامش پیروزی است. ایران و عراق؛ لایمکن الفراق (جدایی آنها از هم امکان ندارد).»

برچسب‌ها انگلیس تیم ملی ایران تیم ملی عراق کرکوک عراق ایران بشار رسن بغداد سفارت هلند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس تیم ملی ایران تیم ملی عراق انگلیس تیم ملی ایران تیم ملی عراق کرکوک عراق ایران بشار رسن بغداد سفارت هلند تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • (عکس) پیدا شدن بقایای موشک‌های اسرائیلی در عراق
  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • پیدا شدن بقایای موشک های اسرائیلی در عراق + عکس و فیلم
  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب