Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی شامگاه گذشته در مجمع بسیج استان اردبیل که در سالن فرهنگی ولایت برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی جنگ روانی و جنگ شناختی تمام عیاری بر علیه کشورمان به راه انداخته‌اند.

وی افزود: دشمنان به جایگاه و اهمیت ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی پی برده‌اند و از این‌رو هجمه گسترده‌ای را علیه ولایت فقیه در دستور کار قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی جهان تک سویه بود و اکثر کشورها زیر سلطه غرب قرار داشتند که پیروزی انقلاب اسلامی این رویه را به شکل کامل تغییر داد.

فیاضی قدرت نرم ایران اسلامی را عامل ترس دشمنان دانست و تصریح کرد: در سال‌های اخیر ایران اسلامی به واسطه نیروهای انقلابی به قدرت برتر منطقه تبدیل شده و از این‌رو دشمنان از وجود روحیه انقلابی مردم و مسؤولان در هراس است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بزرگ‌ترین عرصه امروز کشور را عرصه انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا فردی با روحیه انقلابی به مسند ریاست جمهوری نرسد.

وی قدرت دموکراسی را بزرگ‌ترین مولفه قدرت دانست و اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران دموکراتیک‌ترین کشور جهان است؛ بالاترین مقام تا اعضای شورای شهر و روستا در جمهوری اسلامی ایران با خواست و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

فیاضی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه و سنگر سیاسی نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را مایوس و قدرت و عظمت کشور را به رخ آنها خواهند کشید.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دموکراسی استان اردبیل نماینده ولی فقیه ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر بعنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج دشمنان می‌باشند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی همچون ایالت متحده آمریکا، رژیم صهیونسیتی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متاثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اذعان کرد: باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز بعنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است.

وی ضمن تجدید از آثار پژوهشگاه امام صادق (ع) گفت: این پژوهشگاه باید ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌بایست با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم افزایی ایجاد کند و بیشتر باید در موضوعات پژوهشی متمرکز باشد.

کد خبر 6085705

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است