Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «انریکه مورا» هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین برای احیای برجام روز گذشته (سه‌شنبه) تأکید کرد که در زمینه موانع کلیدی در مذاکرات وین پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مورا در مقابل هتل محل برگزاری مذاکرات میان مقام‌های جمهوری اسلامی ایران با نمایندگانی از کشورهای روسیه، چین، فرانسه، آلمان و بریتانیا گفت که نمی‌تواند بگوید که دور فعلی مذاکرات وین، دور آخر مذاکرات است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص توضیح داد: «واقعاً نمی‌دانم. منظورم این است که در حال حاضر قطعاً (به توافق نهایی) نزدیک‌تر شده‌ایم اما نمی‌دانم (که این دور آخر مذاکرات است یا خیر)».

مورا ادامه داد که به اعتقاد وی، مذاکرات بین‌المللی با ایران در نهایت در وضع مجدد محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران با موفقیت به نتیجه خواهد رسید اما احتمالاً برای تحقق چنین امری به زمان بیشتری نیاز است.

وی با تأکید بر این مسئله که در خصوص غلبه بر موانع کلیدی در مذاکرات وین درباره احیای برجام، پیشرفت‌هایی حاصل شده، گفت: «موانع....از نوعی است که می‌توان آن را از میان برداشت. به همین دلیل ما این جا هستیم تا در خصوص این رویکردهای متفاوت مذاکره کنیم و فکر می‌کنم موفق شویم».

در حال تکمیل..

منبع: فارس

کلیدواژه: مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است