Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@07:07:03 GMT

آوازخوانی خروس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۲۳۶

 در دومین بازی از گروه F یورو موسوم به گروه مرگ 2020 از ساعت 23:30 سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، تیم‌های ملی فرانسه و آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع فرانسوی ها به پایان رسید.

گل اول این بازی با اشتباه متس هوملس مدافع میانی تیم ملی آلمان وارد دروازه نویر شد.

در نیمه اول این بازی اگرچه آلمان درصد تملک توپ بالاتری داشت و شوت‌های بیشتری به سمت دروازه حریف شلیک کرد، اما این فرانسه بود که شوت‌های داخل چارچوب بیشتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل این تیم را اما مدافع بوروسیا دورتموند در دقیقه 20 در دفع اشتباه ارسال لوکاس هرناندس به ثمر رساند. آلمان بعد از دریافت این گل، یکی دو بار دروازه‌ خروس‌ها را تهدید کرد، اما کم دقتی بازیکنان هجومی‌اش اجازه نداد که این تیم به گل تساوی برسد.

این اتفاق در حالی افتاد که خروس ها 2 بار توسط ام باپه و بنزما دروازه آلمان را باز کردند اما سیستم VAR هر دو گل فرانسوی ها را مردود اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لهستان به یورو 2024 صعود کرد

تکلیف آخرین تیم صعود کننده به یورو 2024 مشخص شد.

طرفداری | پس از گرجستان و اوکراین، لهستان نیز امشب مسافر آلمان شد. 

دو تیم ولز و لهستان در چارچوب دیدار فینال پلی‌آف صعود به یورو 2024 به مصاف هم رفتند که پیروز این بازی و آخرین تیم صعود کننده به رقابت‌های یورو 2024 در ضیافت پنالتی‌ها مشخص شد. تیم لهستان با برد 5-4 در ضربات پنالتی موفق شد به عنوان آخرین تیم جواز حضور در مسابقات یورو 2024 در آلمان را بدست آورد. دو تیم در پایان 90 دقیقه وقت قانونی و در مجموع 120 دقیقه این رقابت به تساوی بدون گل دست یافته بودند. ولز در مجموع بازی بهتری نسبت به لهستان ارائه کرد اما این روبرت لواندوفسکی و هم‌تیمی‌های او بودند که در ضیافت پنالتی‌ها آخرین بلیت سفر به آلمان را به نام خودشان رزرو کردند.

تمام تیم‌های راه‌یافته به یورو 2024 و گروه‌بندی این مسابقات

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گل به خودی بازیکن لتونی مقابل لیختنشتاین در ثانیه 14 بازی! / فیلم
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • خلاصه بازی آلمان 2-1 هلند (دوستانه ملی 2024)
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر