Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشاگری کانال انتخابات ۱۴۰۰ در مورد نظرسنجی های رسانه ملی/ تلاش خبرگزاری صدا و‌سیما برای مخفی کردن اقبال مردم به محسن رضایی

خبرگزاری صدا و‌سیما در اقدامی عجیب و شبهه ناک اقدام به حذف نظرسنجی هایی کرد که در آن محسن رضایی با اختلاف قابل توجه از سید ابراهیم رئیسی جلوتر بود.

کانال انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی دارد توضیحات مسئولان خبرگزاری صدا و‌سیما در این خصوص را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ عصر ایران

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نظرسنجی های رسانه ملی کانال انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت