Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:15:31 GMT

۲۸ خرداد، تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۶۲۶

۲۸ خرداد، تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات، گفت: ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ ۲۸ خرداد تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است و قطعا با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توان ناگفته‌های بسیاری را برای جهان پیرامون خود طرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به شرایط خاص کشورمان در منطقه و لزوم حمایت از آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل، حضور پای صندوق‌های رای از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی بیان کرد: من نیز به عنوان متولی ورزش خوزستان از تمام جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش دعوت می‌کنم که علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به هماهنگی و دعوت سایر اقشار جامعه به حضور در انتخابات اقدام کنند، البته تا به امروز نیز هیات‌های متخلف ورزشی که اهمیت حضور در این انتخابات حساس را به خوبی درک کرده‌اند، با صدور بیانیه‌ها و برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌های مختلف، خواستار حضور حداکثری جامعه ورزش در این انتخابات بوده‌اند.

حیدری انتخابات را یک امر بسیار مهم برای تمام دولت‌ها و کشورها دانست و عنوان کرد: انتخابات پیش‌رو در ایران بسیار متفاوت‌تر از انتخابات گذشته و یکی از مهمترین انتخابات در تاریخ انتخابات ایران است. امروز نیز ما به عنوان خواص جامعه و باتوجه به نگاهی که جامعه به حوزه ورزش دارد، باید به مشارکت در انتخابات تاکید کنیم زیرا حضور پررنگ ما باعث قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی خواهد شد و مطمئنا مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است. ضمن این‌که حضور در انتخابات علاوه بر این‌که اقتدار بیش از پیشِ نظام و انقلاب را نشان می‌دهد، ادای دین به شهدا بوده و مطمئن باشید آینده انقلاب اسلامی، بسیار روشن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ افشین حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد