Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، چهارشنبه ۲۶ خرداد ۴ خبر از شهرستان های آبادان وخرمشهر می‌خوانید.

نظارت بر روند انتخابات

ایرج جلیلیان سرپرست مرکز بهداشت خرمشهر ،گفت:۱۰۰ نیرو با همکاری بهداشت و هلال احمر در قالب ۱۲ گروه ۲ نفره از ۲۰ خرداد تا روز انتخابات بر روند انتخابات نظارت می‌کنند که نیرو‌های بسیج نیز همواره با گروه‌های بهداشتی همکاری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هر شب از ساعت ۲۱ سه تیم متشکل از ۲۱ کارشناس با حضور در ستاد‌های انتخاباتی سطح شهر علاوه بر آموزش نکات بهداشتی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچون فاصله گذاری و رعایت دستورالعمل‌ها نظارت می‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک فرد نیست

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با کارکنان اداره آبفا و نیز شرکت پالایش و پخش آبادان گفت: وقتی رئیس جمهوری را انتخاب می کنیم در واقع در حال رای دادن به همه مدیرانی هستیم که بعدها توسط این رئیس جمهور انتخاب می شود و لذا رای ما در همه ارکان مدیریتی کشور تاثیر گذار است .

او  با تاکید بر اینکه باید مواظب شایعات کذبی که در فضای مجازی منتشر می شود بود افزود: مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود نباید ملاک تشخیص برای رای دادن باشد زیرا منطبق با واقعیت نیست.

به کارگیری پنج هزار و صد نفر برای برگزاری انتخابات در آبادان

سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان ، گفت: انتخابات شورای شهر و روستا در آبادان با رقابت ۵۴۱ نامزد انجام خواهد پذیرفت که پنج هزار و صدنفر به عنوان عوامل امنیتی، انتظامی و افراد حاضر پای صندوق‌های رای، به منظور برگزاری تضمین انتخاباتی سالم و حفظ سلامت شهروندان در برابر بیماری کرونا به گرفته خواهند شد.

او با اشاره به تشکیل بسیج فراهم سازی امکانات انتخاباتی از مدت‌ها قبل، افزود: برنامه ریزی‌های زیادی صورت گرفته تا تمامی شعب اخذ رای از ساعت ۷ صبح روز جمعه با آمادگی کامل کار خود را آغاز کنند و تا در صورت نیاز به تمدید زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد نیز در شعب حاضر باشند.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد.

او به پیش‌بینی ۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت بختیاری عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت ماه امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: چهار نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد ۲ نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت ماه) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور اول در آبادان به طور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.

وی، تعداد شعب اخذ رأی را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و بیان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رأی از مردم آبادان را بر عهده دارند.

کد خبر 6088179

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود