Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سبزه زاری رئیس سازمان هواشناسی خوزستان در گفت وگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: طبق نقشه‌های پیش‌یابی آسمان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تا ۲۴ ساعت آینده صاف همراه با وزش باد شدید و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین دمای هوا در آبادان ۴۸، کمترین ۳۱ و دمای کنونی ۳۳ درجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواشناسی خوزستان گفت: همچنین رطوبت فعلی ۲۱ درصد گزارش شده است.

سبزه زاری به میزان سرعت باد هم اشاره کرد و گفت: هم اکنون سرعت باد ۹ بر ۳۱ کیلومتر است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آبادان رطوبت فعلی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران ، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در استان مازندران هستیم.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود که در دامنه‌ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در ساعات بعدازظهر روز شنبه هفته آینده با عبور موج ضعیف نیز شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان هستیم.اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد نم هوا در اروند
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی رگبارهای پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • آسمانی صاف در اروند
  • فیلم/سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان