Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص برگزاری راهپیمایی پرچم توسط شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین هراس دارد. راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس اشغالی با شکست مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ملت فلسطین در صحنه نبرد، این پیروزی را خلق کرد.

گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کردند: تغییر مسیر راهپیمایی صهیونیست‌ها دلیل روشنی بر تغییراتی است که نبرد «شمشیر قدس» و انتفاضه ملت انقلابی فلسطین در ذهن صهیونیست‌ها ایجاد کرده است.

در بیانیه گروه‌های مذکور همچنین آمده است: شمشیر قدس، معادله نبرد را تغییر داده است و نوعی بازدارندگی در برابر صهیونیست‌ها به وجود آورده است. این مقاومت بود که موجب شد صهیونیست‌ها نتوانند آنگونه که می‌خواهند، راهپیمایی پرچم را برگزار کنند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی صادر کردند. این گروه‌ها تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی در مقابل تعرض به قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد و آماده هستند به آن واکنش نشان دهند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند. در این بیانیه همچنین آمده که همه فلسطینیان باید آماده مقابله با راهپیمایی پرچم اشغالگران در قدس اشغالی باشند.

کد خبر 5235979 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق ناتو جو بایدن افغانستان ایران جی هفت برجام ولادیمیر پوتین لبنان رجب طیب اردوغان راهپیمایی پرچم قدس اشغالی صهیونیست ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت‌الاسلام غلامی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۲ فروردین، شب‌های قدر و روز جهانی قدس با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: موضوع فلسطین امروز نه تنها مسئله اول جهان اسلام بلکه به مسئله اول تمام جهان تبدیل شده و همه ادیان و مذاهب از مردم مظلوم و مقتدر غزه در برابر رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی افزود: روز قدس که از ابتکارات بی نظیر امام خمینی (ره) است، امروز به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده و امسال با خروش عظیم مردم در سراسر جهان و مردم همیشه در صحنه لرستان برای حمایت از مردم فلسطین و غزه همراه خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی افزود: این مراسم در شهرستان خرم‌آباد، ۱۷ فروردین از ساعت ۱۱ در محل میدان شهدا آغاز و تا مصلی الغدیر ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • مردم آماده راهپیمایی متفاوت در روز قدس امسال هستند
  • لبنان: پرونده جنایات صهیونیست‌ها را به نهادهای بین‌المللی می‌بریم
  • رمضان شریف: رژیم اسرائیل هرگز به جایگاه پیش از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • صهیونیست ها در تمام اهداف نظامی شان شکست خوردند
  • اهدای پرچم ایران و فلسطین به مردم در ورودی مراسم محفل
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی روز قدس مانع از تحقق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌ها می‌شود