Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:45:09 GMT

بالاک:آلمان باید بیشتر موقعیت خطرناک ایجاد کند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۵۸۸۱

بالاک:آلمان باید بیشتر موقعیت خطرناک ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس، دور اول از مرحله گروهی رقابت های جام ملت های اروپا «یورو ۲۰۲۰» شب گذشته با نبرد بزرگ آلمان و فرانسه در مونیخ به پایان رسید.

در ورزشگاه آلیانس آرنا، تیم میزبان به خاطر گل به خودی «ماتس هوملس» یک بر صفر از فرانسه، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شکست خورد.

در این بازی آلمان ها صاحب توپ بودند اما در نهایت از ۳ امتیاز نخست دورماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشاییل بالاک در مورد تیم کشورش نظرداد.

 

او گفت:ما امروز بازی معمول خود را انجام دادیم اما مشخص شد در مواردی باید بهتر عمل کنیم.

بالاک افزود: در بازی خیلی کارها کردیم و فشار زیادی هم بر حریف وارد کردیم. اما توپ های ما منجر به خلق لحظات خطرناک نشد. در این بازی پرنبرد، خوب بودیم اما در حملات محدود شده بودیم. باید در این زمینه تیم ملی بیشتر تمرین کند و بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

تیم ملی آلمان شنبه در بازی دوم در مونیخ برابر پرتغال قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن

در سایه غفلت مسئولان، برخی کافه‌ها در تهران اقدام به سرو "قلیان اکسیژن" می‌کنند که بنابر اعلام مسئولان وزارت بهداشت این قلیان می‌تواند ضررها و خطرات جسمی بسیار شدیدی برای جوانان داشته باشد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در سایه غفلت نهادهای مسئول، مدتی است قلیانی به نام "اکسیژن" در برخی از کافه‌های لاکچری تهران از جمله در غرب و شمال تهران (محدوده صادقیه و تجریش) به جوانان به صورت آزادانه عرضه می شود!

این قلیان ‌که در تبلیغاتش، شادی‌آور بودن برای مصرف‌کننده را مطرح کرده از ترکیب برخی از گازهای خطرناک تشکیل شده و می‌تواند عوارض بسیار شدید برای فرد مصرف‌کننده به همراه داشته باشد.

حالتی که برای مصرف‌کننده پس از دقایق کوتاهی استفاده از این قلیان ایجاد می شود یک حالت از خود بی خود شدن به همراه شادی کاذب و خلسه است.

حسن آذری‌پور؛ عضو کمیته کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت درباره خطرناک بودن قلیان اکسیژن می‌گوید: با توجه به اینکه اکسیژن خالص در حد مشخصی به لحاظ پزشکی عوارضی را برای فرد به همراه دارد باید مصرف آن تحت‌نظر کارشناسان و مقدار اکسیژن آن مشخص باشد؛ چون به هر حال اکسیژن خالص منجر به مسمومیت شده و در فرد استعمال‌کننده سردرد ایجاد می‌کند همچنین منجر به اتساع عروق مغزی شده و برای فرد مشکلات چشمی به همراه می‌آورد.

نکته تعجب‌آور و مشکوک ماجرا آنجاست که گفته می‌شود فردی که این قلیان را تولید و ثبت کرده، تائیدیه‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گرفته است! البته گفتنی است که علاوه بر تهران، این نوع قلیان‌ها ظاهرا در شیراز و تبریز هم عرضه می‌شوند.

وزارت بهداشت هیچگونه مجوزی برای عرضه قلیان اکسیژنی صادر نکرده است

به دنبال استعلام سازمان میراث فرهنگی وگردشگری درباره استفاده از قلیان اکسیژن، مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان این وزارتخانه طی نامه‌ای به معاونت سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی خواستار بررسی کارشناسانه و علمی این مورد شد. درپاسخ به این استعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران طی نامه‌هایی به مضرات استفاده از قلیان اکسیژنی اشاره و مخالفت علمی خود را اعلام کردند.

دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه‌ای، استفاده از این قلیان را منوط به رعایت شرایط خاص کرده است که امکان تامین این شرایط در محیط‌های عمومی امکان‌پذیر نیست و این وزارتخانه ضمن رد این خبر مجددا اعلام کرده که عرضه قلیان اکسیژنی در اماکن عمومی ممنوع و با متخلفین برخورد خواهد شد.

مشاهده شدن مسمومیت و حالت بیهوشی در بین مصرف‌کنندگان

تاکنون گزارش‌های مختلفی از مسمومیت و حالت بیهوشی موقت برای مصرف‌کنندگان این قلیان به دست ما رسیده است که در صورت عدم مراجعه به مراکز درمانی، قطعا واقعه تلخی برای مصرف‌کننده اتفاق می‌افتاد.

هر چند آنچه این روزها در کافه‌ها به عنوان "قلیان اکسیژن" عرضه می‌شود با نمونه ثبت شده آن کاملا متفاوت است اما سؤال اساسی اینجاست که کدام نهاد نظارتی و امنیتی اجازه ارائه این ترکیب خطرناک را برای جوانان صادر کرده است و چرا "پلیس اماکن" با عرضه غیرقانونی این قلیان در نقاط مختلف تهران و دیگر شهرها برخورد نمی‌کند؟!

سؤال اصلی این است که آیا درآمد بسیار بالای استفاده از قلیان اکسیژن برای ارائه دهندگان آن در عدم برخورد نهادهای مسئول با این پدیده خطرناک و کُشنده تاثیر داشته است؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • چالش ماهواره‌ها در موقعیت‌یابی/ تصادفات خطرناک مداری در راه است
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!