Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت قیصربیگی عصر سه شنبه در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان ضمن تقدیر از تلاش و همکاری آنان در موضوعات مرتبط با مدیریت بحران، اظهار کرد: امسال با یکی از خشکسالی‌های کم سابقه مواجه هستیم و در این بین تلاش‌های برای کمک به آسیب دیدگان صورت گرفته است.

وی در ادامه از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبارات بند ز تبصره ۲ قانون بودجه به استان خبر داد و گفت: بر اساس این دستورالعمل بانک‌های دولتی مکلفند نسبت به بخشودگی جریمه تسهیلات پرداختی از ابتدای سال ۱۳۹۴ به کشاورزان (دامداران، مرغداران، عشایر، کارگاه‌ها و واحدهای صنایع تبدیلی - تکمیلی بخش کشاورزی) خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و آسیب دیده از خشکسالی و امهال آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه به زودی کارگروه مربوطه تشکیل و ذینفعان توسط دستگاه‌های متولی شناسایی می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص تسهیلات بند خ ماده ۳۳ ناشی از حوادث غیرمترقبه گفت: بانک‌ها تلاش کنند تسهیلات اختصاص یافته را به موقع جذب نماید و موانع پیش رو در اعطای این تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و خشکسالی از سر راه بردارند.

گفتنی است که در این نشست علاوه بر تسهیلات موضوع بند ز تبصره ۲، آخرین وضعیت تسهیلات بند خ ماده ۳۳ به خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیرمترقبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5236025

منبع: مهر

کلیدواژه: خشکسالی ایلام مدیریت بحران ایلام انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری حوادث غیرمترقبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص پارسال ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.

او افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند.

کامرانی فرد اظهار کرد: در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲