Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:49:48 GMT

دعوتی از جنس مشارکت و حماسه در کیش

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۲۴۶

دعوتی از جنس مشارکت و حماسه در کیش

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش در پیام خود نوشته است: مساله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

 رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال ۱۴۰۰ فرمودند: "ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی کند" و به همین دلیل حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه‌ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.

انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم عزیز جزیره کیش و پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب اصلح که مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی آن مدیریت و کفایت، تقوا، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار بودن افراد است.

اینجانب از کیشوندان، معزز و گرامی دعوت می‌نمایم برای آنکه دولت قوی و پر توان داشته باشیم و امنیت و آبرو و قدرت بیشتری در بازوان اجرایی کشور به ارمغان آوریم با یکدیگر در در میعادگاه تاریخی و سرنوشت‌ ساز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به پای صندوق های رای برویم و یک بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدی است دفاع کنیم.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیان است

جعفرآهنگران مدیرعامل این سازمان منطقه آزاد کیش نیز در پیام خود نوشته است:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد بارزی از مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و تقویت انسجام و وفاق ملی بوده و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیانی است که باعشق به اعتلای نام ایران درجهان ، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشور پای صندوق های رای حاضر می شوند.

یقین دارم که ایرانیان سرافراز و ساکنان و ساحل نشینان جزیره کیش نگین خلیج فارس در این برهه حساس طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب  و تاکید دولت تدبیر امید با مشارکتی فعال و موثر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ، حماسه ای شگفت خلق کرده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم می بخشند.

به نوبه خود از قشرهای مختلف ساکنان فهیم و متعهد جزیره کیش، صاحبان صنوف و تشکل ها و جوانان به ویژه رای اولی ها و گردشگران خوش ذوق جزیره کیش دعوت می کنم تا با حضور گسترده پای صندوق های رای، ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به جهانیان نشان داده و موجبات یاس و نا امیدی دشمنان را فراهم آورند.

یقین دارم که کیش عزیز به عنوان نمادی از حکمروائی موثر محلی در تحقق "کیش برای همه" در تمامی صحنه های سیاسی حضور فعال داشته و نقش برجسته خود را در الگو سازی ایفا خواهد کرد.

در کیش ۴۴ نفر به عنوان داوطلب برای رقابت در عرصه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شده اند که شامل ۳۰ نفر در شهر کیش، ۹ نفر در جزیره لاوان و پنج نفر در جزیره هندورابی هستند.
در این جزیره ۲۴ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم ساکن در کیش و ۲ جزیره اقماری لاوان و هندورابی تدارک دیده تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کیش جمهوری اسلامی ایران سازمان منطقه آزاد انقلاب اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کیش جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ کیش جمهوری اسلامی ایران سازمان منطقه آزاد انقلاب اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اسلامی شهر جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آنها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کارهای تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند اما اشتراکات آنها به هم نزدیک است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898705

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران