Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک حمله و یک انفجار هر دو در استان دیالی از سوی تروریست های داعش باعث مرگ ۴ تن از نظامیان عراقی شد.

 یک منبع امنیتی در استان دیالی به رسانه های عراقی گفت که سه سرباز یک گشتی ارتش عراق بر اثر انفجار مین جاده ای در جنوب غرب بعقوبه کشته شدند.

گشتی ارتش از تیپ ۵ عراق در منطقه مرادیة الزهاوی در جنوب غرب بعقوبة در حال انجام ماموریت با مین جاده ای برخورد کرد و سه سرنشین نفربر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در اقدامی جداگانه، عناصر گروه تروریستی داعش به یک پاسگاه امنیتی در بساتین عبد الحمید نزدیک ناحیه العبارة  واقع در ۱۵ کیلومتری شمال شرق بعقوبه حمله و تیراندازی کردند. یک سرباز در این حمله تروریستی کشته شد و با تقویت پشتیبانی آتش نیروهای امنیتی، تروریست ها گریختند.

ناحیه العباره استان دیالی واقع در حوض الوقف یکی از آشیانه های داعش به شمار می رود که در آن حملات متعدد با مین های جاده ای و تک تیراندازی تا کنون جان ده ها تن از غیرنظامیان و نیروهای امنیتی را گرفته است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- شاهین صادقی نسب *: هفته گذشته شاهد یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری صهیونیست‌ها بودیم.

حمله علیه رژیمی که خط مقدم غرب است و ایالات متحده می‌گوید از این رژیم دفاع بی‌چون‌وچرا و آهنین می‌کند، در عملیات وعده صادق شکست بدی خوردند.

در این عملیات آمریکا از همه متحدانش که قریب به ۲۰ کشور هستند، استفاده کرد تا با حمله همه‌جانبه سپاه مقابله کند.

حال اینکه عملیات با دقت تمام، چشمگیر، قدرتمندانه و با رعایت تمام قوانین اجرا شد به‌طوری‌که به کشورهای منطقه هم از ۷۲ ساعت قبل اعلام کرده بودیم که این عملیات را انجام خواهیم داد.

از طرفی آمریکا، اسرائیل و تمام کشورهای صنعتی دنیا در آرایش و آمادگی دفاعی بودند، بااین‌وجود بسیاری از پرتابه‌های ما به هدف خوردند.

در این حمله جمهوری اسلامی ایران از کلاهک‌های سبک برای موشک‌ها استفاده کرده و در واقع این حمله یک هشدار جدی بود که بگوییم ما می‌توانیم و هر زمانی که مورد تجاوز و تهدید قرار بگیریم آماده عملیاتی‌سازی این‌گونه حملات با شدت و قدرت بسیار ویرانگر هستیم.

باید به این مهم هم اشاره کنیم که موشک‌ها و پهپادهایی که سپاه درست می‌کند به حدی است که قدرتمندترین و قوی‌ترین ارتش جهان که آمریکا است توان مقابله با آن‌ها را ندارد.
کار ما در برابر این دشمن بسیار بزرگ و معجزه خودباوری بود اینکه ما می‌توانیم در برابر دشمنان بایستیم.

باید این را بدانیم که آمریکا امروز نیروهای نظامی کشورمان را به‌عنوان یک نیروی نظامی قدرتمند در جهان پذیرفته است و این نشان از مسیر درستی که سپاه و نظام در طی این دهه‌ها در حوزه نظامی در پیش گرفته است.

اینکه آمریکایی‌ها بعد از عملیات وعده صادق مقامات رژیم کودک کُش را از هرگونه عملیاتی برحذر می‌داشتند به‌این‌علت بود که دنیا دید که یک ابرقدرت نظامی در منطقه وجود دارد.
این عملیات یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های موشکی تاریخ بشریت بود که هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های دنیا جرأت این کار را نداشتند.

در این میان باید گفت رمز موفقیت سپاه در زمینه موشکی و پهپادی شایسته‌سالاری و بهره‌مندی از افراد نخبه و علمی است.

*استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی

کد خبر 6086488

دیگر خبرها

  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»