Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس نصرالهی روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا ایلام اظهار داشت: رضایی معتقد است اگر ما در داخل متحد باشیم و تولید و چرخه اقتصاد را فعال کنیم بطور قطع منطقه و جهان به ما نیاز دارد، ما باهیچ کشور و فردی سر منازعه و جنگ نداریم، رضایی وقتی اعلام می کند ریال در برابر ریال منافع را در مقابل منافع تعریف می‌کند یعنی منافع ایران برای ما اولی است و روش ها و تکنیک های مختلف در مذاکرات برای حفظ منافع ایران و اثربخشی به این استراتژی اولویت رضایی است و منادی نه شرقی نه غربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محسن رضایی معمار اقتصاد نوین ایران خواهد بود، گفت: از مردم استان ایلام تقاضا دارم به وعده صادق سربازی که در طول هشت سال دفاع مقدس از مرزهای خون و شرف ایران دفاع کردند و مردم ایلام بارها مقاومت و پایداری وی را بر فراز قلاویزان، کله قندی، دشت های دهلران و موسیان در زیباترین نقطه های عشق و ایثار دیده اند، دوباره اعتماد کنند

نصرالهی افزود: این نامزد ریاست جمهوری برای ایران بدون فقر، برای نجات کشور در  بحران های ها اقتصادی، بحران بی اعتمادی و در بحران ناکارآمدی برای کارآمدی نظام به میدان آمده است.

وی خطاب به مردم ایلام گفت: ایلامی های سربلند مردمان ولایت مدار، سرباز وطن با شما صادق است همانطور که شما وعده صادق دادید، هنگامی که رژیم بعث مرزهای ما در مهران را به تصرف خود در می آورد و ایلامیان و فرماندهان ایلام از رضایی کمک می خواستند با وجودیکه هیچ نیرویی در اختیار نداشت، می گفت ایلامیان خودتان و خدایتان از ایلام دفاع کنید و هرگاه ایلامیان به دشمن می خروشیدند رضایی فرمان بازگشت می داد.

وی تاکید کرد: چنانچه در ۲۸ خرداد امیر کبیر و معمار نوین اقتصاد ایران را انتخاب کنید پایان دردها و رنج ها است و جوانان بدانند رضایی برای اشتغال جوانانی آمده که امروز و دیروز از تحصیلات خود پشیمان و سر در گریبانند برای آرامش جوانان خانواده هایی آمده که در عرصه های گوناگون اجتماعی ومعضلات آن گرفتارند.

رییس شورای راهبردی محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: جامعه و جمعیت کشور و استان ما پیر شده است چرا که خانواده ها به ازدواج فرزند خود بدلیل نداشتن ماوا علاقه ندارند باید از خود پرسید چه کسی پاسخگوی فقر، فلاکت و بیچارگی این مردم است رضایی با برنامه برای مردمی آمده است که روی نفت و گاز خوابیده است اما در تهران برای دیگران هزینه می شود.

نصرالهی یکی از برنامه های مهم و اساسی رضایی را اقتصاد پایدار مردم عنوان کرد و افزود: ایجاد اقتصاد پایدار و پایه در همان استان حاکم شود نه اینکه مردم ایلام آواره، بیچاره و مهاجر در حاشیه شهرها از جمله در حاشیه تهران باشند نباید اجازه داد عده ای منابع ایلام را غارت کنند و ایلامیان و جوانان تحصیلکرده برای کارگری بدنبال رشوه و پارتی باشند، مگر همین هایی که امروز مدعی هستند در این ۴۰ سال حضور نداشتند.

وی بیان کرد: رضایی با علم، آگاهی و اعتماد کامل به وعده صادق الهی به میدان آمده است و خوب مردم ایلام و نیازهایشان را می شناسد و بنده بعنوان یک کارشناس و رییس شورای راهبردی ستاد رضایی همه روسای ستاد های انتخاباتی را به مناظره دعوت می کنم و از رسانه ها تقاضا دارم با فراخوان مسوولین ستادها را به مناظره دعوت کنند.

نصرالهی با بیان اینکه افرادی که مدعی رهایی ملت و مردم ایران از فقر و فلاکت هستند چه برنامه ای دارند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های رضایی توجه به روستاییان و عشایر است یارانه ۴۵۰ هزار تومانی منابع آن غارت می شود و برای روستاییان و ۴۰ تا ۶۰ میلیون جمعیت ایران برنامه دارد ، وی معتقد است منابع کشور برای ۱۰ میلیون جمعیت خاص و پنج درصد جمعیت ویژه خوار هزینه می‌شود و مردم ایران بخصوص استان ایلام از آن محرومند، در روستاها و عشایر استان ما که سپر کشور است مبلمان شهری دیده نمی شود، آمار طلاق از ازدواج سبقت گرفته و رضایی برای پایان دادن به این مشکلات، ایجاد فضایی برای تربیت نسل جوان امروز و برقراری حقوق تامین اجتماعی مادرانی که حداقل ۲ فرزند داشته باشد به میدان آمده است.

رییس شورای راهبردی محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: رضایی در دیپلماسی معتقد است نباید تسلیم آمریکا و اسیر روسیه، چین و سایر قدرت های نوظهور شد ، در عرصه دیپلماسی باید اقتصاد را فعال کرد چون اگر اقتصاد قوی، اشتغال، تولید و صادرات ایجاد شود بندها و گره‌هایی که بر دست‌های این فرد بسته اند باز شود ملت ایران محتاج هیچکس نخواهد شد بلکه دیگران محتاج ایران هستند.

اجرای پروژه های عرصه اقتصادی باید با علم نوین همراه باشند

نصرالهی اظهار داشت: رضایی با برنامه می‌گوید چرا باید ورود ماشین خارجی ممنوع باشد و یا با تعرفه بالا و غارتگران بیت‌المال به نام خودکفایی صنعت خودرو در داخل تمامی هسته مردم را غارت کنند.

وی افزود: رضایی معتقد به تکنولوژی در عرصه صنعت و ارتباط با علم نوین دنیا است و در ایجاد پروژه هایی که در عرصه اقتصادی می توانند تمامی چرخ های اقتصاد را به حرکت درآورد  باید از علم دنیا استفاده کرد، امروز تجربه آزمون و خطا در ارتباط با سیاست خارجی جفا بر ملت ایران است وی در عرصه بین‌المللی معتقد است بهترین راهی که می‌شود از ملت ایران دفاع کرد در عرصه‌های بین‌المللی است ما نمی توانیم خود را منزوی کنیم به عنوان نمونه فرصت ایرانیان خارج از کشور را غنیمت بشماریم و ما در عرصه حضور جوانان تنها نامزدی که با جوانان کار کرده و به جوانان اعتماد دارد رضایی است.

تصویب منطقه آزاد تجاری مهران راهکار رضایی برای توسعه ایلام بود

رییس شورای راهبردی محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ایلام گفت: منطقه آزاد تجاری مهران،  پنج مجلس و چهار دولت قول تصویب آن را دادند اما عمل نکردند در صورتیکه در اولین سفر محسن رضایی منطقه آزاد تجاری مهران تصویب شد، وی معتقد است و به صراحت اعلام کرد مرز بین‌المللی مهران و فعال کردن بازارچه های متعدد در ۴۲۰ کیلومتر مرز ایلام با پنج استان عراق نه تنها بهترین فرصت برای صادرات و واردات است، بلکه سبب تقویت معیشت مرزنشینان می شود.

نصرالهی افزود: به اعتقاد رضایی ایلام می تواند یکی از پنج استان برتر کشور در عرصه اقتصاد باشد چون دارای منابع سرشار نفت و گاز، منابع و معادن بی‌بدیل است و باید منابع همان استان در اختیار همان استان قرار گیرد به عنوان نمونه ظرفیت نفت، گاز و پتروشیمی ایلام با جمعیت کمتر از ۶۰۰ هزار نفر بهترین و طلایی ترین فرصت  برای تولید، اشتغال جوانان، صادرات بلکه ملی کردن صنعت نفت است.

وی ادامه داد:  بنده به عنوان یک کارشناس طاغوتی ترین قانون در ایران که هنوز تغییر نکرده است قانون شرکت ملی نفت ایران است که نه تنها ملی نیست بلکه در اختیار غارتگرانی است که امروز به بهانه سختی کار در صنعت و معدن آن را غارت می کنند چنانچه برنامه ملی کردن صندوق نفت و در اختیار قرار دادن ۳۰ درصد سهام  آن به مردم، استان ایلام بیشترین سهم را در این صندوق خواهد داشت.

وی تاکید کرد: نباید نفت و گاز ایلام برای ابر پروژه های برق صنعت، نفت و پالایشگاه ها سوخته شود و پتروشیمی‌ها از آن محروم باشند، چنانچه رضایی بر سکان کشور قرار گیرد نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع نفتی مستقل خواهد شد و منابعی که به سایر مناطق کشور منتقل می‌ شوند و ایلام از آن محروم است،باز می‌گردد.

ابرچالش تورم و گرانی قابل حل است

نصرالهی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های رضایی ابرچالش تورم و گرانی است و رضایی معتقد است در این حوزه پنج کار اساسی از جمله افزایش ارزش پول ملی، ثبات سازی قیمت‌ها  اصلاح سیستم پولی و مالی از جمله بانکی بیمه بورس، توجه به تولید و جذاب نمودن تولید و مبارزه جدی با واسطه‌گری، اختلاس، رانت‌خواری و ویژه‌خواری می تواند این مشکل را حل کند. به گفته وی،  توسعه راه‌ها، بین المللی کردن مسیر ایلام، مهران، کربلا، همچنین توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های ملی در استان ایلام و بین المللی کردن مسیر ایلام، مهران، کربلا، بغداد، دمشق، همچنین توسعه زیرساخت ها و اجرای طرح‌های ملی در استان ایلام را از برنامه‌های اساسی رضایی عنوان کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ برجام ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ برجام ایلام انتخابات ۱۴۰۰ برجام ایلام رییس شورای راهبردی استان ایلام بین المللی محسن رضایی مردم ایلام ایلام گفت نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ علی الخطیب نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عصر امروز سه‌شنبه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با ابلاغ سلام‌های خود به مردم مقاوم لبنان از طوایف مختلف، به روح شهدای مقاومت به خصوص شهدای اخیر مقاومت لبنان در برابر تجاوزرات رژیم صهیونیستی که مایه دلگرمی مردم فسطین هستند، درود فرستاد و حمایت مقاومت لبنان از مردم فلسطین را مایه افتخارو سربلندی دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین از نقش و تلاش‌ها و مواضع شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلامی شیعیان لبنان در حمایت از مقاومت و تقویت وحدت بین طوایف مختلف لبنان و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان قدردانی کرد و بر نقش مهم لبنان و مقاومت مردم لبنان در روند تحولات اخیر منطقه تاکید کرد.

شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان عملیات مقتدرانه و مشروع نیروهای مسلح ایران اسلامی علیه اهداف نظامی رژیم متجاوز صهیونیستی را به رهبری، دولت و مردم ایران تبریک گفت و آن را موجب خوشحالی و تقویت روحیه ملت‌های مسلمان به خصوص مردم فلسطین و جبهه مقاومت و تضعیف روحیه نظامیان و مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی و همچنین موجب وحدت جهان اسلام علیه اشغالگران صهیونیست دانست.

وی همچنین تاکید کرد: خوشبختانه فلسطین بار دیگر به مساله نخست آحاد ملت‌ها و نخبگان دنیای اسلام و سراسر جهان از طوایف و مذاهب مختلف تبدیل شده و تحولات اخیر حقانیت موضع اصولی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه فشارها بر موضع اصولی و مقتدرانه خود در دفاع از فلسطین پابرجا و استوار است.

وی با تشریح آخرین تحولات لبنان و روحیه بالای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد علیرغم تلاش دشمنان، مردم لبنان به خوبی بر حقایق و واقعیت‌ها آگاهی دارند و حامی و پشتیبان مقاومت هستند و حمایت از مقاومت در لبنان بعد از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و تجاوزات این رژیم در منطقه به شدت افزایش یافته و برهه کنونی فرصتی برای تقویت وحدت بیش از پیش جهان اسلام در مقابل فتنه انگیزی دشمنان است.

کد خبر 6080417 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • پیرهادی:عملیات وعده صادق باعث تقویت غرور ملی شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس