Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، امروز در اجتماع حامیان آیت‌الله رئیسی بخش ماهیدشت در پارک شهدای گمنام این بخش که میزبان قبر مطهر دو شهید گمنام است، حاضر شد.

وی با بیان اینکه همواره انقلاب مورد حمایت جدی مردم بوده است، گفت: امروز مردم دردمندند و مشکلات فراوانی دارند که غالبا مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری، درآمد کم و مشکلات مربوط به ازدواج جوانان و تسهیلات با سود بالاست، که گریبان مردم را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم از انقلاب ناراحت نیستند و از شهدا جدایی ندارند و با آرمان‌های آنان پیوند مستحکم دارند، ولی دروغ‌ها و خیانت‌ها فسادها را برنمی‌تابند.

وی با اشاره به خشکسالی و مشکلات ناشی از آن برای دامداران و کشاورزان، بیان کرد: سیاست‌های غلط دولت باعث شده بسیاری از دامداران، دام‌هایشان را به قیمت ارزان بفروشند درحالی‌که می‌شود صادرات دام را آزاد کرد تا دامدار بتواند با قیمت مناسب دام خود را به فروش برساند و ما در مجلس این موضوع را از دولت درخواست کردیم و معتقدیم که قیمت دام باید واقعی شود.

رشیدی ضمن بیان اینکه دولت دغدغه مردم را ندارد، گفت: دولت پول را از جیب عده‌ای از مردم درمی‌آورد و به عده‌ای دیگر یارانه می‌دهد؛ مثلا برای اینکه محصولی مثل گندم را ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهد، آن را به قیمتی کمتر از قیمت تمام شده از کشاورز می‌خرد.

وی افزود: ما قانون خرید تضمینی گندم را از دست دولت خارج کردیم و زین پس قیمت گندم توسط کمیته‌ای که نمایندگان کشاورزان در آن حضور دارند، مشخص می‌شود و از سال آینده گندم را به قیمت واقعی آن، می‌خریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت نابسامان بورس، گفت: در قضایای بورس دست‌های آلوده در کار بود و هدف آن جبران کسری بودجه دولت بود که باعث شد بسیاری از مردم دارایی‌شان را از دست بدهند و الان به شدت در تنگنا هستند.

وی با اشاره به افزایش اخذ مالیات از اقشار مرفه و کاهش اخذ مالیات از واحد‌های تولیدی، اصناف و اقشار متوسط و پایین جامعه در لایحه بودجه امسال توسط مجلس، اعلام کرد: حقوق سربازان را به تناسب محل خدمت، به حداقل یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و حد‌اکثر ۴ میلیون تومان افزایش دادیم.

رشیدی با اشاره به طرح «جهش تولید مسکن»، بیان کرد: در این طرح قیمت زمین‌های دولتی را صفر کردیم و ان‌شاءالله با روی کار آمدن یک دولت انقلابی، مسکن‌سازی در کشور شروع خواهد شد و بسیاری از مشاغل را نیز راه خواهد انداخت.

وی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی زمینه فساد در کشور است، گفت: با تلاش کمیسیون تلفیق، در لایحه بودجه امسال، از نیمه دوم سال، ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف خواهد شد‌.

رشیدی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کاندیداها همانطور که رهبر انقلاب فرمودند باید در مورد مشکلات مردم حرف بزنند و‌ معتقدیم باید فضا تغییر کند و مجلس نیز در این خصوص پای کار است.

وی با بیان اینکه از سابقه و عملکرد همه کاندیداهای ریاست جمهوری شناخت دارم، به صحبت‌ رهبر انقلاب در مورد لزوم دادن وعده و قول‌های عملیاتی به مردم، اشاره و تصریح کرد: به عنوان عضو کمیسیون تلفیق می‌گویم یارانه ۴۵۰ هزار تومانی غیرممکن است.

رشیدی، آیت‌الله رئیسی را کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات دانست و بیان کرد: ایشان شخصی مؤمن، انقلابی، مردمی، شجاع و نترس در مقابله با فساد است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: باید کسی رئیس‌جمهور شود که به تولید ملی و اشتغال اهمیت دهد و بتواند سلاطین مختلف ارز و سکه و... را جمع کند.

رشیدی با بیان اینکه کاندیداها باید شاخص‌های مدنظر رهبر انقلاب را داشته باشند، گفت: رئیس‌جمهور باید معتقد به کاهش فاصله طبقاتی باشد، ولی برخی از کاندیداها معتقد به این امر نیستند.

وی با انتقاد از رها شدن کشاورزان و دامداران به حال خود و دچار رکود شدن آنان، بیان داشت: روستاها و عشایر باید از امکانات مناسب برخوردار شوند و تولید آنان افزایش یابد.

رشیدی گفت: کسی که می‌تواند اوضاع کنونی کشور را سامان دهد آقای رئیسی است و مجلس هم در این راه با ایشان همراه خواهد بود و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم برای مردم قدم‌های جدی برداریم.

وی در بخش پایانی سخنانش، افزایش بودجه استان کرمانشاه در زمینه راه روستایی، بخش آب و اشتغال را یادآور شد و گفت: ما خادم و نوکر مردم هستیم و تلاش می‌کنیم مشکلات آنان را حل کنیم.

در پایان این مراسم، رشیدی به همراه جمعیت حاضر بر سر مزار دو شهید گمنام، حاضر شد ضمن قرائت فاتحه، به مقام آنان ادای احترام کرد‌ و از انجام هماهنگی‌های لازم برای مفروش شدن محوطه مسقف قبر این دو شهید که مطالبه مردم بخش ماهیدشت بود، خبر داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد اقتصادی رئیسی شهید نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به رویکرد مجلس آینده برای تحقق شعار سال، گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های اقتصادی و سیاسی امیدآفرین و قدرت اجتماعی تولید می‌کند. - اخبار استانها -

محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبری معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همه سال‌ها با درایت و دقت و ارزیابی و نیازسنجی که از وضعیت دارند، شعار سال را هدف‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: یکی از معضلاتی که در دهه 90 در کشور داشتیم مسائل اقتصادی بود که این چالش‌های اقتصادی زندگی و معیشت مردم را با چالش روبه‌رو کرد.

منتخب مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: راه رهایی از این مشکلات که بخش عمده آن ناشی از تحریم‌های ضالمانه است، جهش تولید و اعتماد به مردم است که در چند سال گذشته رهبری انقلاب به درستی به این مسئله تاکید داشتند.

امیر گفت: اکنون باید در مجلس و جامعه ریل‌گذاری و هدف‌گذاری به سمتی باشد که در مقوله تولید جهش ایجاد شود و این مستلزم این است که قوانین لازم از سوی مجلس با همکاری دولت تدوین شود که روح این قانون باید مردم باور باشد.

منتخب مجلس دوازدهم گفت: روح انقلاب ما، مردمی است و علت ایجاد و باقیه نظام حضور و مشارکت مردم است و نه در اقتصاد، بلکه در سایر عرصه‌ها نیاز به حضور مردم داریم و در هر عرصه مثل‌دفاع مقدس مردم را باور داشتیم و به صحنه آوردیم موفق شدیم و این رمز عبور از مشکلات است.

وی بیان کرد: مقوله تولید نیز از این رهیافت مستثنی نیست و با مشارکت مردم امکان پذیر است و این مش مشارکت مردم در دنیا هم متداول است.

امیر گفت: باید مردم را توانمند سازیم و به آنها اعتماد کنیم و در بسیاری از کشورهای دنیا تصدی‌گری دولت به جز در امور حیاتی، در سایر امور کاهش یافته است و ثروت و تولید به نسبت مساوی باید بین مردم توزیع شود و این مشارکت تولید سرمایه اجتماعی و قدرت مردمی ایجاد می‌کند.

این نماینده جوان خوزستان در مجلس دوزادهم تاکید کرد: باید تلاش کنیم شعار سال به شکل حداکثری محقق شود و این همدلی و همراهی قوا به‌ویژه دولت را می‌خواهد و متاسفانه در بعضی سال‌ها نتوانستیم در تحقق شعار سال خوب عمل کنیم که این به ضرر حرکت کشور است.

انتهای پیام/341/

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • نظر یک عضو مجمع درباره کسر از حساب بی‌حجاب‌ها
  • وزیر دولت رئیسی: دشمن از حضور معنوی مردم در تخت‌جمشید ناراحت شد | فیلم
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: «خاندوزی» تاکنون یک کلاس را اداره نکرده، اما یکباره وزیر شد