Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:44:56 GMT

شهرداری همدان در یک قدمی لیگ یک قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۳۹۹

شهرداری همدان در یک قدمی لیگ یک قرار گرفت

به گزارش ایرنا تیم شهرداری شب گذشته در هفته بیست وسوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از گروه یک، در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف میهمان خود ملی حفاری اهواز رفت و این تیم را شکست داد.

مجید شعبانی در دقیقه ۳۶ تک گل شهرداری همدان در این بازی را به ثمر رساند ضمن اینکه حسین کاظمی کاپیتان شهرداری از دقیقه ۵ بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری با این برد ارزشمند ۴۶ امتیازی شد تا علاوه بر تثبیت صدرنشینی خود، گام مهمی برای صعود به لیگ یک بردارد.

در جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم ویستاتوربین تهران با ۳۸ امتیاز دوم است و مس نوین کرمان با همین تعداد امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.

شهرداری همدان هفته آینده در دیداری حساس به مصاف تیم رده دومی ویستاتوربین تهران می‌رود.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان اهواز شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر