Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال از تحویل شناسنامه‌های جدید در روز‌های ۲۶،۲۷ و ۲۸ خرداد در دفاتر ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور تا پیش از انتخابات پیش‌رو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیف‌الله ابوترابی با اشاره به فعالیت سازمان ثبت احوال در روز‌های باقیمانده به ۲۸ خرداد زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنا بر هماهنگی‌های که از هفته‌های قبل صورت گرفته بود اقدامات لازم در فرایند تسریع صدور شناسنامه از سوی سازمان ثبت احوال در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر همین اساس افرادی که به ادرات ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور مراجعه کردند در کمترین زمان ممکن شناسنامه جدید خود را دریافت کردند.

ابوترابی در پاسخ به این پرسش که تکیلف افرادی که هنوز شناسنامه خود را دریافت نکرده‌اند چه خواهد شد، اظهار کرد: این افراد می‌توانند در روز‌های آتی ۲۶، ۲۷ و حتی ۲۸ خرداد روز برگزاری انتخابات به دفاتر ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور برای تحویل شناسنامه مراجعه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شناسنامه ثبت احوال انتخابات 1400 خرداد ثبت احوال ۲۸ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان با هدف تجهیز مناطق حفاظت شده ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی را تا پایان سال به پاسگاه‌های محیط بانی تحویل می‌دهد.

کبری نوجوان گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان