Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:04:32 GMT

توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۶۷۴۸

خبرگزاری آریا - متروی تهران که از آن بعنوان یکی از پروژه های عظیم خاورمیانه یاد میشود، حالا به روزهای اوج خود نزدیک شده و قرار است بزودی ایستگاه های جدید در حال ساخت در خطوط 6 و 7 به بهره برداری برسد. حال با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، دغدغه اصلی مدیران شهری ایجاد فضایی امن و به دور از هرگونه خطر برای شهروندان است و این امر میتواند با گسترش شبکه حمل و نقل ریلی شهری و ایجاد زیرساخت های ایمن فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس قرار است ایستگاه متروی شهرک آزمایش در خط 6 متروی تهران که به لحاظ استراتژیکی در نقطه ای مهم و حیاتی در شهر قرار گرفته، بزودی به بهره برداری برسد. گزارش تصویری زیر تنها گوشه ای از مجموعه تلاش های مهندسین ایرانی و همچنین مدیران شهری برای توسعه هرچه بیشتر این حمل و نقل ارزان و حیاتی را به تصویر کشیده است.
همه عکس ها | http://www.tehranpicture.ir/u/1s3
توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش توسعه متروی تهران؛ ایستگاه شهرک آزمایش

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایستگاه شهرک آزمایش توسعه متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و زیربنایی شهرک صنعتی لیا گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بیش از ۴۰ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها، تملک اراضی و تکمیل پروژه‌های در حال اجرا با اعتباری بالغ بر نه هزار میلیارد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی آراسنج، پست برق شهرک‌های صنعتی آراسنج و کاسپین، شبکه مخابرات فاز چهار و پنج شهرک صنعتی کاسپین و توسعه لیا، شبکه گاز فاز توسعه شهرک صنعتی خرمدشت، شبکه گاز و برق فاز پنج شهرک صنعتی کاسپین، اجرای شبکه آب و برق شهرک تخصصی انرژی خورشیدی شال، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران را در بخش تولید فراهم خواهد کرد، ادامه داد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خوشبختانه ایجاد شده است.

صفاری اضافه کرد: سال گذشته حدود ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شد.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک‌های صنعتی قزوین مستقر هستند و به همین تعداد نیز طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در مراحل مختلف ساخت و ساز قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد