Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران عامل بانک‌های کشور اظهار کرد: در این دیدار ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد هواسان با همراهی بانک‌های سپه، صادرات، کشاورزی و ملی تخصیص یافته که این طرح می‌تواند تکمیل کننده سامانه گرمسیری باشد.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری کرمانشاه اختصاص یافته است، افزود: یک صد میلیارد تومان برای ساماندهی اتوبوسرانی کرمانشاه به کمک بانک سپه اختصاص داده شد، شهردار کرمانشاه باید برای جذب سریع‌تر این اعتبارات اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه گفت: ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده گیلانغرب به سومار اختصاص یافته و با هماهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز پالایشگاه گیلانغرب انجام شد.

بازوند با تاکید بر اینکه با تکمیل سهم آورده شهرداری به زودی از فاز یک قطار شهری کرمانشاه بهره برداری می‌شود، تصریح کرد: یک صد و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه به کمک بانک سپه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5236069

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استاندارکرمانشاه هوشنگ بازوند شهرداری کرمانشاه اختصاص اعتبار انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی بوشهر کرمانشاه گرگان عکس استانها اردبیل خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی میلیارد تومان اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه