Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایرج حسنخانی جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی‎‏ در گفتگو با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از کشف محل ‏دپوی کالا‌های قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیارد ریال با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: در پی کسب ‏خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی با استفاده از اسناد جعلی در زمینه قاچاق محموله ‏های گمرکی، ‏رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ماکو قرار ‏گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با هوشیاری پلیس محل دپوی محموله‌های قاچاق شناسایی و ماموران پس از کسب ‏اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید کردند، که در نتیجه این عملیات ‏‏۶۰۰ تن میوه، ۱۰۰۰ دستگاه لوازم یدکی خودرو، ۲۵۰۰ قطعه لنت ترمز و ۵۰۰ حلقه تایر و ‏همچنین ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه آسانسور که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه ‏شده بودند، کشف شد‎.

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی ارزش این محموله‌ها را مربوطه ۲۸۰ میلیارد ‏ریال اعلام کرد و گفت: در این را بطه ۸ نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی ‏شدند. ‏

سرهنگ حسن خانی سپس از کشف بیش از ۶۰۰ کیلو گرم چای خارجی قاچاق در سردشت نیز ‏خبر داد و گفت: در حین کنترل و پایش خودرو‌های عبوری در محورسردشت – بانه ماموران ‏انتظامی شهرستان سردشت به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند‎.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با توقیف خودرو و با بررسی آن موفق شدند ۶۳۴ کیلو گرم ‏چای خارجی قاچاق را کشف کنند‎. ‎
جانشین فرماندهی انتظامی استان ارزش این محموله را یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعلام کرد ‏و گفت: در این راستا یک متهم نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد‎. ‎

سرهنگ حسن خانی ‏از شهروندان خواست که هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز ‏فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند. ‏

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق انتظامی آذربایجان غربی اخبار آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ محمد قاسم رحیمی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی افزود؛ در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899055

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان