Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو سوئیس به رئیس جمهور کشورش درباره مهارت بالای پوتین در مذاکرات هشدار داده و گفت: جو بایدن باید مراقب باشد که پوتین بر گفتگوها مسلط نشود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، حدود سه سال پیش "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور وقت آمریکا و "ولادیمیر پوتین"، همتای روسی او در هلسینکی با هم دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جان بولتون"، مشاور امنیت سابق ترامپ در این باره در گفتگویی اظهار داشت که البته ترامپ به جای اینکه خود را برای این نشست آماده کند بیشتر علاقمند بود فوتبال تماشا کند.

بولتون گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا علاقه زیادی به آماده کردن برخی محتواها برای ارائه در مذاکرات با پوتین نداشته و بیشتر ترجیح داد فوتبال ببیند.

ترامپ در شانزدهم جولای سال 2018 روز بعد از فینال جام جهانی فوتبال در روسیه در پایتخت فنلاند با همتای روسی خود دیدار کرد.

بولتون در گفتگو با "تی آنلاین" گفت: در مسیر به فنلاند جام جهانی فوتبال در حال پخش بود. من می خواستم درباره مذاکرات کنترل تسلیحات با پوتین به ترامپ اطلاع رسانی کنم، اما ترامپ بیشتر علاقمند به تماشای فوتبال بود و همه چیز بی فایده بود.

"جان بولتون" همچنین به "جو بایدن"، جانشین "دونالد ترامپ" هم که قرار است امروز (چهارشنبه) در ژنو با پوتین مذاکره کند درباره مهارت رئیس جمهور روسیه در مذاکرات هشدار داده و گفت: پوتین همواره آمادگی خوبی دارد فارغ از اینکه چه کسی روبروی او نشسته است. او می تواند با جدیت و تمام جزئیات درباره هر موضوعی که پیش بیاید بحث کند.

مشاور امنیت سابق ترامپ همچنین گفت که جو بایدن باید مراقب باشد که پوتین بر گفتگوها مسلط نشود.

کاخ سفید: بایدن و پوتین دو بار در ژنو دیدار می‌کنند/ نشست خبری مشترک برگزار نمی‌شودبایدن: پوتین رقیبی شایسته و سیاستمداری سرسخت استمشاور پوتین: روابط روسیه و آمریکا در آستانه بحران قرار دارد

بولتون که در سال های اخیر به منتقدان سرسخت دونالد ترامپ تبدیل شده بود همچنین گفت که اما بایدن باید به اهداف خود برسد. بایدن بخصوص این هدف را دنبال می کند که نشان دهد نسبت به ترامپ موضع سختگیرانه تری در قبال ترامپ دارد. بهر حال ترامپ حداقل در حرف و سخن در قبال مسکو موضع سختگیرانه‌ای نداشت.

نشست بایدن-پوتین قرار است امروز چهارشنبه 16 ژوئن (26 خرداد) در ژنو برگزار شود. این نخستین ملاقات روسای جمهوری روسیه و آمریکا بعد از نشست سران پوتین - ترامپ در ماه جولای سال 2018 در هلسینکی خواهد بود.

طبق اطلاعات کرملین، رهبران دو کشور قصد دارند در این دیدار وضعیت کنونی و دورنمای توسعه روابط دوجانبه، موضوعات مهم در دستورکار بین‌المللی و همچنین مسائل مربوط به ثبات راهبردی، همکاری در مبارزه با ویروس کرونا و راه‌های حل و فصل برخی مناقشات منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوزف بایدن ولادیمیر پوتین جوزف بایدن ولادیمیر پوتین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است