Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:17:08 GMT

محسن رضایی: رفراندوم برگزار می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۳۵۴

محسن رضایی: رفراندوم برگزار می‌کنم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.

به گزارش مشرق،   محسن رضایی بامداد چهارشنبه در جریان گفت و گو در یک اتاق کلاب هاوس درباره برگزاری رفراندوم گفت:اگر نیاز به رفراندوم هم باشد، با هماهنگی رهبر انقلاب آن را انجام می دهیم اما من فکر می کنم با انجام اصلاحات، مشکلات رفع می شود تا نظام تقویت شود و مردم راحت تر زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اصولگرا نیستم؛ من انقلابی‌ام؛ اصولگراها آمدند با ما ائتلاف کردند. در زمان امام هم اصلاح طلبان آمدند با ما ائتلاف کردند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد: از افرادی مثل علی لاریجانی و بخش عمده‌ی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان رد نشدند، در دولتم استفاده خواهم کرد.

رضایی درباره فیلترینگ تاکید کرد: چرا باید فیلترینگ انجام شود؟ ما هرلحظه از فضای مجازی استفاده کنیم از کشورهای دیگر جلو می افتیم. اما این به معنای مدیریت بر آن نیست.

وی ادامه داد: من چرخش نکردم. من از هر دو جناح استفاده خواهم کرد و ایده من دولت شایستگان است. اولین فرد سیاسی هستم که گفتم اهل سنت باید در کابینه من باشد و این را با جرات اعلام کردم.  برخی رادیکال ها را جناح ها باید کنار بزنند.  من معتقدم دولتی که تشکیل می دهم، باوجود رییسی ‌در قوه قضاییه و قالیباف در مجلس علاوه بر ویژگی خودمان، باید در این ۸ سال ایران را از مشکلات عبور دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مذاکره با آمریکا؛ کجا آمریکا صادقانه پا جلو گذاشتند که جمهوری اسلامی قدمی برنداشته است؟  آمریکا نه اوباما است و نه ترامپ است.  برجام را حل می‌کنم و جلو می‌برم.  یک سرباز وطن پایش نمی‌لرزد، اگر هر یک از نامزدها می‌توانست دغدغه‌های اقتصادی من برای کشور را رفع کند، کاندیدا نمی‌شدم.

رضایی تصریح کرد: یکی از ابعاد اصلاح از درون قدرت، اصلاح نحوه بررسی و احراز صلاحیت نامزدها در شورای نگهبان است. شورای نگهبان در بررسی احراز صلاحیت‌ها نیاز به ابزارهای جدید و تخصصی دارد.

وی با بیان اینکه FATF باید بعد از رفع تحریم ها تصویب شود  اظهار کرد: عدم تصویب اف ای تی اف به خاطر کم کاری های دولت است.  اعضای مجمع تشخیص به خاطر ابهاماتی که وزارت خارجه پاسخ نمی دهد هنوز آن را تصویب نکرده اند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی همان ۲۰ دلار یارانه ۴۵ هزار تومانی است و کاری که ما کردیم همان ۲۰ دلار است که حکومت باید به مردم بدهد.  با یک مدیریت کوچک در جلوگیری از هدر رفت سوخت در پالایشگاه ها و کامیون های حمل سوخت و...، بخش زیادی از هزینه این ۴۵۰ هزار تومان جبران می شود.

وی گفت: خیلی بهتر است که آقای رییسی در قوه قضاییه باشد، من در دولت و آقای قالیباف در مجلس، بهترین مدل همکاری اتفاق خواهد افتاد و من به هیچ‌وجه کناره‌گیری نمی‌کنم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران