Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اظهار داشت: از مردم عزیز ایران می‌خواهم که با مشارکت خود در انتخابات هم باعث دلگرمی یکدیگر شده و هم موجب انتخاب مدیری اصلح، متدین و کاربلد شوند.

وی تصریح کرد: اگر مردم مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشند، این حضور باعث می‌شود که فرد اصلح رأی بیاورد و از حضور افراد ضعیف جلوگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اظهار داشت: اگر رئیس جمهور فردی قوی، مدیر و متدین باشد، قطعا هم خودش و هم خانواده اش در راه خدمت به کشور اذیت می‌شوند، اما باید بدانیم که اگر کار برای خدا باشد حتما دیده می‌شود و خود خدا اجرش را می‌دهد.

رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است، گفت: نباید با ایجاد یک شور و به وجود آمدن یک فضای هیجانی بدون تفکر به یک فرد رأی بدهیم بلکه باید برنامه‌های یک کاندیدا بررسی شود، همانطور که برای یک ازدواج کلی بررسی صورت می‌گیرد، برای انتخاب فرد اصلح نیز باید بررسی صورت بگیرد و اگر نمی‌توانیم خوب تصمیم گیری کنیم با مراجعه به افراد کاربلد و آگاه و مشورت کردن، راه را برای تصمیم گیری درست هموار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که گفته اند اگر روسای یک قوم آدم‌های صالحی باشند، سایر طبقات نیز خوب می‌شوند، انتخاب مردم خیلی مهم است اگر یک فرد کاربلد، متدین و برنامه محور روی کار بیاید، قطعا از افراد خوب و اصلحی نیز دعوت به همکاری می‌کند و این باعث عاقبت بخیری کشور و مردم خواهد شد.

دبیر در پایان گفت: ان شاالله که روز ۲۸ خردادماه انتخابات خوبی با مشارکت بالای مردم داشته باشیم و کسی که واقعا به درد مملکت می‌خورد، در این شرایط می‌تواند کشور را مدیریت کند و همه‌ی دلسوزان را کنار هم جمع کند، روی کار بیاید و قطعا مشارکت مردم باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهد شد.

بیشتر بخوانید

دارنده مدال برنز جهان: تمام تمرکزم رسیدن به مدال خوشرنگ المپیک است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

داور بین المللی تکواندو ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی تکواندو 30 داور را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس انتخاب کرد که در میان داوران دعوت شده به این رویداد مهم نام مرجان تیموری داور بین‌المللی تکواندوی کشورمان دیده می‌شود.

این در شرایطی است که برای نخستین بار یک داور بانوی ایران برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک حضور دارد.

تیموری پیش از این سابقه قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، آسیا و گرندپری‌ها را داشته است و بهمن ماه سال گذشته نیز از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی پارالمپیک دعوت شد و در نهایت در لیست نهایی داوران بازی‌های پارالمپیک قرار گرفت.

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک 2024 طی روزهای 8  لغایت 10 شهریورماه  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم