Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:12:15 GMT

یک طرح عمرانی با حضور استاندار در سربیشه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۴۰۷

یک طرح عمرانی با حضور استاندار در سربیشه افتتاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این آیین گفت: این پل به منظور تسهیل تردد و ایمن‌سازی راه‌های دسترسی اهالی شهر مود و ساکنان روستاهای اطراف، طراحی و اجرا شد.

وحید داعی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز ضروری در ایمن‌سازی تردد در این محور، عملیات اجرایی زیرگذر مود سال گذشته آغاز شد و برای احداث این زیرگذر ۱۰ متری، حدود ۵۰۰ متر کانال هدایت آب‌های سطحی و ۲ و نیم کیلومتر عملیات آسفالت و اجرای راه برای رمپ و لوپ‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۵۶۰ متر پی‌کنی، ۷۰۰ متر بتن‌ریزی و ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر خاکریزی از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته برای اجرای این پل است که اواخر فروردین امسال زیر بار ترافیکی رفت و امروز رسما با حضور استاندار افتتاح شد.

استاندار خراسان جنوبی که صبح امروز وارد سربیشه شد، از پروژه در دست احداث باند دوم محور بیرجند - سربیشه به عنوان قطعه‌ای از محور بیرجند - زاهدان نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درباره روند اجرای این محور هم گفت: از مجموع کل محور بیرجند - زاهدان، ۲۴۱ کیلومتر در حوزه استحفاظی خراسان‌ جنوبی است که تاکنون ۸۰ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

داعی با بیان اینکه پروژه باند دوم به طول ۱۱۹ کیلومتر در این مسیر در دست اجراست اضافه کرد: طول قطعه‌ای که امروز مورد بازدید قرار گرفت، ۱۱ کیلومتر است که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این ۱۱ کیلومتر باند دوم، ۶۰ میلیارد تومان است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی خود، امروز به سربیشه رفت و بدو ورود به این شهرستان مرزی با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر مود، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از طرح اقدام ملی مسکن، حضور در شورای اداری شهرستان، بازدید از محلات عشایری، روستای صولابست و توزیع پنل خورشیدی بین جامعه عشایری از برنامه‌های ملانوری در این سفر یک روزه است.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته (۱۹ خرداد) در آغاز دومین دور از سفرهای شهرستانی خود به شهرستان‌های فردوس و سرایان سفر کرد.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح بهسازی راه ها سربیشه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی افتتاح طرح بهسازی راه ها سربیشه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد