Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک ایران کوچک کرج در اولین رویداد مهم خود پس از افتتاح میزبان اجتماع پرشور رای اولی ها بود تا در آستانه انتخابات تاکیدی دوباره بر اهمیت حضور نسل جوان وآحاد مردم در این رویداد مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این همایش عصر سه شنبه همزمان با دهه کرامت وبا حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز، جمعی از مسئولان شهری واستانی و اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجتماع رای اولی ها به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز وبا همکاری اداره کل اوقاف وامور خیریه استان البرز،سازمان فرهنگی ورزشی واجتماعی شهرداری کرج ،مجمع ملی امور جوانان استان البرز و جمعی از سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان برگزار شد.

اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه های مختلف و خوانندگان مطرح کشورو برگزاری مسابقه فرهنگی میان شرکت کنندگان ازبخش های این مراسم بود.

در این رویداد فرهنگی نماینده ولی فقیه در سخنانی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد مهمترین محوری است که باید با انگیزه درآن شرکت کرد تا دشمنان را ناامید کنیم.  

آیت الله حسینی همدانی با تاکید براینکه رأی اولی ها برای اولین بار در سرنوشت کشور شریک می شوند تا در قدرت و سربلندی آن سهیم باشند گفت:این انتخابات برای کشور بسیار مهم است وهرفردی باید به آن اهمیت بدهد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه همه باید رأی بدهیم چون در سرنوشت کشورموثر است گفت: پس نباید کوتاهی کرد بلکه باید دقت کرد.

وی با بیان اینکه بین انگیزه و انتخاب رابطه وجود دارد چون زیربنای انتخاب را انگیزه تشکیل می دهد ، بیان کرد: ما انسان بدون انگیزه نداریم و انسان اعمال خود را بر اساس انگیزه هایش انجام می دهد.

حسینی همدانی تصریح کرد: اکنون موضوع رأی دادن مطرح است و بعضی ها می گویند ما رأی می دهیم و برخی نیز می گویند ما رأی نمی دهیم.

وی رأی دادن را تجلی انتخابات دانست و افزود: انگیزه منفی و مثبت ما نوع رأی ما را مشخص می کند یعنی مشارکت بالا نشان می دهد که انگیزه عمومی در انتخابات بالا بوده و برعکس آن نشان دهنده پایین بودن انگیزه عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته مطرح کردند پرداخت و افزود: الان به گردنه این پیچ تاریخی رسیده ایم که اگر به خوبی از آن عبور کنیم مسیر هموار می شود و اگر اشتباه کنیم، معلوم نیست شرایط چه زمانی هموار می شود تا به هدف برسیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج رای اولی ها انتخابات 1400 آیت الله حسینی همدانی استان البرز اولی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز

البرز- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به ثبت ۴۱ اثر از استان البرز در فهرست میراث ناملموس، همکاری مردم برای شناسایی و معرفی آیین‌ها و رسوم مناطق مختلف استان و ثبت آن‌ها را بسیار مؤثر و مهم عنوان کرد.
رحیم خاکی اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن فرهنگ و پیشینه غنی مانند سایر استان‌ها دارای رسوم و آیین‌های خاصی است که به‌خصوص  در روستاهای شهرستان‌های البرز هنوز برخی از آن‌ها پابرجا مانده است.
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آنچه به ارزشمندتر شدن موجودیت فعلی یک سرزمین کمک می‌کند آگاهی از تاریخ و پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردمان آن سرزمین و انتقال آن به آیندگان است.
او افزود: اداره کل میراث‌ فرهنگی استان البرز با تلاشی مضاعف توانسته به حفظ و معرفی بسیاری از آیین‌ها و میراث ناملموس این استان کمک کند.  منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟