Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@20:46:18 GMT

ترکیب تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۷۴۹۹

ترکیب تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

فهرست چهارده بازیکن تیم ملی ایران برای رویارویی با برزیل در لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد.

به گزارش برنا، تیم ملی ایران از ساعت 23:30 امشب در یازدهمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف برزیل می‌رود.

ولادیمیر آلکنو در این بازی از میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر غفور همچنان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی دور است. پوریا فیاضی و محمدطاهر وادی هم دیگر بازیکنان غایب ایران در بازی امروز هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران بازی والیبال برزیل تیم ملی ایران تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، آرمان صالحی لیبروی تیم شهرداری ارومیه دیشب در بازی با شهداب یزد یک شب بی‌نقص و استثنایی را پشت سر گذاشت.

به جرات می‌توان گفت آرمان صالحی توانست تمامی توپ‌هایی که دریافت کرد را سالم به دست پاسور برساند و عملکردی بی‌نظیر را از خود بر جای بگذارد.

آرمان صالحی که در بازی اول نیز خیلی خوب کار کرده بود، با این توانایی و عملکردی که تا اینجای کار داشته است، حالا پس از پوریا حسین خانزاده به دومین کاندیدای کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن لیگ تبدیل شده است. آرمان از همان ابتدای لیگ تا به امروز بدون نوسان به کارش ادامه داده است و هر مسابقه بهتر از بازی قبلی کار کرده است.

اگر شهرداری ارومیه بتواند طی یک شاهکار شهداب یزد را حذف کند و بتواند در فینال فولاد سیرجان ایرانیان را کنار بزند، آرمان صالحی می‌تواند عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • دلافوئنته: برای استفاده از یامال باید محتاط باشیم
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • اسپانیا - برزیل؛ ترکیب رسمی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)