Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ سعید جلیلی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «وقتی برادرمان جناب آقای رئیسی در انتخابات سال ۹۶ حضور داشتند، همین آقای روحانی می‌گفت مردم به ما رای بدهید تا تحریم‌ها را برداریم؛ نتیجه چه شد؟ تحریم دو برابر شد، دلار تا ۱۰ برابر گران شد. هنوز در صد روز آخر اصرار دارند که همین راه درست بوده است!»

وی همچنین در یک توییت دیگر نوشت:‌ «در قضیه برجام عده‌ای تبریک می‌گفتند و عده‌ای تشویق می‌کردند؛ ما می‌گفتیم اینجا جای نقد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاقبت برجام را همه دیدیم.»

کد خبر 607959 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام دولت دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حسن روحانی تحریم سعید جلیلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام دولت دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حسن روحانی تحریم سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران

به گزارش جام جم آنلاین، به دنبال عملیات تنبیهی ایران در خاک اسرائیل، دولت های غربی در قالب گروه ۷ تشکیل جلسه داده و به بهانه جلوگیری از پاسخ اسرائیل، راهبرد نخ‌نمای تحریم علیه کشورمان را پیگیری می‌کند.

روشن است که دست این کشورها در برابر کشورمان بسته است، چراکه آمریکا و متحدانش پیش از این همه تحریم‌هایی که امکان اعمال داشته را علیه کشورمان وضع کرده‌اند و حالا گزینه‌ای برای تشدید این تحریم‌ها ندارند.

شاید برای همین است که کارشناسان، این تحریم‌ها را تنها مانور تبلیغاتی برای حمایت از اسرائیل برآورد می‌کنند.

ماه‌هاست که رژیم صهیونیستی در غزه فاجعه آفریده و اقدام به جنایت علیه بشریت کرده است اما عجیب آنکه گروه ۷ با چشم بستن بر روی این نسل‌ کشی، می‌کوشد کشورمان را عامل بی ثباتی منطقه نشان دهد.

عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل چنان دقیق و شگفت‌آور اجرا شد که حالا غربی‌ها چاره‌ای ندارند تا ژست تنش‌زدایی به خود گرفته و بپذیرند که در معادلات نظامی غرب آسیا در موضع ضعف قرار دارند.

در روزهای اخیر ایران علاوه بر توقیف یک کشتی اسراییلی، ده‌ها پهپاد و موشک را به اراضی لشغالی شلیک کرد که اسراییل و متحدانش ناتوان از پاسخ به آن بودند.

بی‌تردید غربی‌ها امیدوارند با تکیه بر رسانه های خود ضمن جعل واقعیت، تصویری متفاوت از ضعف خود ارائه دهند، با این حال محبوبیت رو به فزونی ایران در منطقه نشان می‌دهد که افکارعمومی واقعیتها در مورد تحولات منطقه را درک کرده و می‌داند ایران محور نظم جدید منطقه است.

دیگر خبرها

  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • شوی غربی برای حمایت از جنگ‌طلبی صهیونیست‌ها | دست بسته گروه ۷ در برابر ایران
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی