Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ملی پرتغال و مجارستان در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که نوشابه کوکاکولا را کنار زد و توصیه کرد آب بنوشید، باعث ضرر میلیاردی شرکت کوکاکولا شد و سهام این شرکت را از ۲۴۲ میلیارد دلار به ۲۳۸ میلیارد دلار رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پرتغال اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ را با درخشش کریستیانو رونالدو به اتمام رساند.

بیشتر بخوانید

اولین گل به خودی یک دروازه بان در تاریخ مسابقات یورو + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان ۱۶ هزار میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران در صدمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران اظهار کرد: انتظار ما از مجلس این است که در تعیین تعطیلات پایان هفته نظرات بخش خصوصی را مورد توجه قرار دهد.

وی افزود: مساله این است که در بخش خصوصی حتی یک نفر را نمی‌توانید پیدا کنید که آماده پذیرش تعطیلات پنجشنبه و جمعه باشد. طی این مدت به طرق مختلف اعلام کردیم که به جای پنجشنبه و جمعه روزهای جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات پایان هفته تعیین شود. البته اغلب مراجعی که با آنها رایزنی شده، استدلال‌های ما را تأیید می‌کنند که مانند برخی از کشورهای اسلامی به جای پنجشنبه شنبه تعطیل اعلام شود، اما این رایزنی‌ها تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی تهران، پس از جلسه مشترک شورا با ستاد اقتصاد مقاومتی، مصوبات مستند شده و به نهادهای ذیربط ارجاع شده است. دستور جلسه امروز نیز احصای چالش‌های فضای کسب‌وکار و راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد برای تحقق شعار سال است و نکات طرح شده در این جلسه نیز ظرف مدت کوتاهی به مسئولان ارجاع خواهد شد.

تأمین نهاده‌ها برای ۶ ماه آینده سال

جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر، تولیدکنندگان قادر هستند تا شش ماه آینده و تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار، نهاده‌های مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی همچنین بازنگری در حد فاصل واحدهای تولیدی را به عنوان درخواست این وزارتخانه برای افزایش وسعت زمین‌های با کاربری کشاورزی عنوان کرد.

از بازتولید پرونده‌هایی نظیر چای دبش جلوگیری شود

محمدمهدی نهاوندی، عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی، گفت: بررسی صورت مالی شرکت امور پشتیبانی دام، نشان‌دهنده ۱۶ همت زیان است که به بیت‌المال وارد شده، بنابراین پرسش قابل تأمل این است که اگر شرکت پشتیبانی دام وجود نداشت، آیا قیمت گوشت از ۷۵۰ هزار تومان بیشتر می‌شد؟ به عقیده ما وجود یا عدم وجود این نهاد تأثیری در بازار گوشت نگذاشته و نمی‌گذاشت. در حالی که ۱۶ همت رقمی است که با آن امکان انجام کارهای بزرگی وجود داشت.

وی افزود: در حال حاضر ۴.۸ میلیون تن ذرت در کشور وجود دارد که معادل مصرف شش ماه است. هم‌چنین ۱.۴ میلیون تن نیز در صف درخواست است، به میزان ۴ میلیون تن نیز ثبت سفارش شده و اکنون نیز با قیمتی معادل ۳۵ درصد قیمت مصوب نیز عرضه می‌شود. در مقابل در ۲۹ بهمن ماه طی نامه‌ای به منظور کمک به بازار کالاهای اساسی مقرر شده که شرکت‌های زیرمجموعه مؤسسه جهاد استقلال وابسته به وزارت جهاد کشاورزی تا ۲۰۰ میلیون یورو و به میزان یک میلیارد یورو به شکل معاف از سقف و سابقه اقدام به واردات اقلام مورد نیاز کنند در مقابل اما شرکت‌های بخش خصوصی باید پنج ماه در صف تخصیص ارز قرار بگیرند. اما برای شرکت‌های دولتی مصوبه محرمانه می‌گذرانند و به این ترتیب، اصل مناقصه‌های دولتی را نیز زیرپا می‌گذارند.

عضو هیأت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور گفت که درخواست بخش خصوصی از قوه قضائیه این است که به نحوی رصد و پایش کند که پرونده‌هایی نظیر چای دبش بازتولید نشود.

گفتنی است در این جلسه، تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای هیأت نمایندگان اتاق تهران و همچنین نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی به بیان مسائل و چالش‌های حوزه فعالیت خود پرداختند.

کد خبر 6083691 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!
  • انتقاد از سیاست‌های تحمیلی شرکت کنترل ترافیک تهران
  • منظور از صورت سود و زیان چیست؟
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • زیان ۱۶ هزار میلیارد تومانی شرکت پشتیبانی امور دام