Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تنوع تولید خودرو در سایپا گفت: تولید خودروهای شاهین، آریا و مشابه آن نشان از عزم مدیران این شرکت برای پاسخ به سلایق مختلف مشتریان است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایپانیوز، علیرضا پاک‌فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سياست سایپای نوین در راستای تولید خودروی باکیفیت در داخل است، خاطرنشان کرد: تولید خودروهای شاهین، آریا و مشابه آن نشان از عزم مدیران این شرکت برای پاسخ به سلایق مختلف مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: باید با تولید خودروهای باکیفیت و جدید، کشور را از واردات خودروهای خارجی بی‌نیاز کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر می‌رسد حمایت شرکت سایپا از قطعه‌سازان و تولید قطعات در داخل در راستای حرکت به سمت خودکفایی و خوداتکایی است و اگر این سیاست با قوت ادامه یابد در سال‌های نه چندان دور شاهد بی‌نیازی از صنعت خودروی خارجی خواهیم بود.

پاک‌فطرت عنوان کرد: معتقدیم باید با استفاده از ظرفیت و توان داخلی در جهت تولید خودروی باکیفیت در داخل گام برداشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، این ربات که ظاهری ترسناک دارد هم اکنون قرار است در خط تولید شرکت خودروسازی هیوندای استفاده شود. بوستن دینامیک در هفته جاری اعلام کرد ربات اطلس را بازنشسته می کند. این ربات با کمک مجموعه ای از محرک های هیدرولیک اعضای بدنه اش را حرکت می داد. همانطور که شرکت های مختلف مانندUnitree نشان داده اند مفصل های موتوری بسیار سبک تر و کوچک تر از نمونه های هیدرولیکی هستند و علاوه بر آن احتمال نشتی نیز ندارند.

درهمین راستا بوستن دینامیک نسخه تمام الکترونیک اطلس را معرفی کرد. هرچند هنوز مشخصات دقیق ربات مشخص نیست اما شرکت سازنده مدعی است این ابزار قدرتمندتر،چابک تر و حتی ماهرتر از اطلس هیدولیکی است. همچنین ربات انسان. نمای جدید طوری طراحی شده تا طوری حرکت کند که وظیفه خود را به کارآمدترین شیوه انجام دهد. بوستون دینامیک درباره این ربات نوشته است: اطلس به شیوه ای حرکت می کند که فراتر از قابلیت های انسان است.

علاوه بر آن چند گیره قابل تعویض جدید برحسب نیازهای کاربر برای ربات ابداع می شود. یکی از نخستین مشتریان این ربات شرکت هیوندای است که اطلس جدید را در خطوط تولید خودروهایش در چند سال آینده آزمایش می کند.

هنوز مشخص نیست ربات جدید چه زمان برای مصارف تجاری وسیع تر عرضه می شود.

کد خبر 6081557 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • منع واردات کالاهای تولید داخلی/ حمایت بیشتر از تولید داخل با مشارکت ذینفغان 
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد