Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:06:51 GMT

عدم نظارت مستمر دلیل برخی تخلفات در شوراها است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۸۴۹۷

عدم نظارت مستمر دلیل برخی تخلفات در شوراها است

مرتضی کیانی درونکلایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکل درآمد شهرداری‌ها، ایجاد فضاهای تفریحی و گردشگری در حاشیه رودخانه‌های سیاهرود و تلار، بازسازی و بهسازی مهمترین عامل اشتغالزایی شهر یعنی کارخانه‌های نساجی مازندران، استفاده از ظرفیت‌های ورزشی شهر در تمامی رشته‌ها به ویژه تیم فوتبال نساجی به منظور بازیکن سازی و جذب اسپانسر، نظارت مستمر بر دریافتی‌ها و پرداختی‌های شهرداری به منظور جلوگیری از هدررفت منابع را از از جمله راهکارها برای تأمین درآمد پایدار ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جذب نیرو در شهرداری نیز گفت: تمامی پست‌ها و مسئولیت‌ها باید براساس تخصص و تعهد تعیین شود و از افراد غیرمتخصص در پست‌های تخصصی استفاده نمی‌شود، همچنین نیروها براساس مصاحبه حضوری و نوع مدرک متناسب با پست مورد نظر انتخاب شده و با هرگونه رانت مقابله خواهد شد.

کیانی درونکلایی چالش بسیاری از اعضای شورای شهرها و مشکلات مختلف از جمله تخلفات مالی را ناشی از عدم نظارت مستمر بر فعالیت‌های اعضای شورا از سوی دستگاه‌های نظارتی دانست و درباره برنامه‌هایش برای برون رفت از مشکلات و نظارت مؤثر بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر در دوره جدید گفت: برگزاری علنی تمامی جلسات شورای شهر، کنترل تمامی دریافتی‌ها و صورت وضعیت‌ها به صورت مستمر می‌توان راهکار مناسبی باشد.

این نامزد انتخابات شورای شهر در قائمشهر درباره برنامه‌هایش برای شفاف سازی امور و اطلاع رسانی مستمر به موکلان، اعلام بیلان عملکرد شورا به صورت دوره‌ای را راهکار مناسبی برشمرد و درباره سازوکار برای دریافت خواسته‌ها و نظارت مردم و ارتباط با نخبگان یادآور شد: تشکیل تیم مطالعاتی به صورت مصاحبه خانه به خانه با مردم شهر، تشکیل کارگروه‌های تخصصی با حضور نخبگان و کارشناسان امری ضروری است.

وی هزینه تبلیغات انتخاباتی خود برای شورای شهر را بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: خودم آن را تأمین می‌کنم.

وی درباره هدفگذاری ها و برنامه‌هایش برای دوره جدید شورا گفت: افزایش حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری، اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری، اصلاح سیما و منظر شهری، تفکیک زباله، بهبود مبلمان شهری، ساماندهی سیستم حمل ونقل شهری، تشکیل کارگروه‌های تخصصی عمران و معماری برای ریزی های پروژه‌های شهری از جمله برنامه‌ها و اولویت‌ها است.

کد خبر 5236229

منبع: مهر

کلیدواژه: چالش شفافیت انتخابات 1400 شورای شهر انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی برنامه ها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی بااشاره به اینکه طرح نظارتی ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان زنجان از ۷ اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه داشت، گفت: در این راستا هزار و ۵۳۷ مورد بازرسی از صنوف استان توسط بازرسین این اداره کل صورت گرفت.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۵۸۳ مورد پرونده تخلف کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در استان زنجان بالغ بر ۲۴۹ میلیارد ریال می‌باشد.

گلشنی گفت: عمده تخلفات صورت گرفته در این مدت شامل عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه به تعداد ۱۷۸ مورد، گرانفروشی ۱۶۰ مورد، عدم صدور فاکتور ۷۱ مورد و نداشتن جواز کسب ۶۲ مورد است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه مردمی‌سازی نظارت بر فضا‌های تبلیغاتی
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • مطلوبیت میکروبی آب شهری خوزستان ۹۴ درصد شد
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • شناسایی ۸۳۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز ساختمانی در قزوین
  • نظارت بر نانوایی‌های اهواز به صورت مستمر در حال انجام است