Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر سهرابی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: جمهوری اسلامی ایران، بر دو ویژگی ستودنی استوار گشت؛ یکی آنکه برآمده از بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت می‌باشد و دوم اینکه مردم در تنها همه‌پرسی تعیین گونه زمامداری برای یک کشور در تاریخ بشریت، با همبستگی بی‌مانندی آن را برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آنکه جمهوری اسلامی برآمده از خواست همگانی مردم ایران هست، هر انتخابات برایش، یک همه‌پرسی به شمار آمد و مردم همیشه به انتخابات اهمیت داده‌اند این مسئولیت‌پذیری مردمی برآمده از اندیش‌گاه الهی امام خمینی است که با رهنمودهای رهبری و مانایی مردم در همه گذرها، نه تنها مانا شد که بر آن افزوده گشت همه مردم، حتی کسانی که در ظاهر جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند، نیز امروزه خواهان گسترش دادخواهی، آزادی‌خواهی، استقلال، مردم‌سالاری و اسلامیت هستند این‌ها همه، نشانه شکوفایی، خودباوری، توانمندی و اندیشه‌ورزی مردمی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: مردم امروز، به این باور رسیده‌اند که هر تحولی در کشور، از آمدن به پای صندوق‌های رأی می‌گذرد؛ چه این تحول‌ها در روستایی کوچک باشد یا همه گستره کشور را دربرداشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: بر همه ماست که با رأی خویش، از خون شهیدان راه استقلال، آزادی، عدالت، سرافرازی، سربلندی، پیشرفت، مردم‌سالاری و اسلامیت نگهبانی کنیم و کشور را در گذر از گردنه‌های سخت پیش‌رو همراهی کنیم اینجاست که بایستی برای شناسایی، شناساندن و برگزیدن اصلح، همه توان خویش را به کار گیریم که این همان دیدگاه و گفتمان امام و رهبر دیروز و امروزمان است.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر همه دشمنان بیرونی و درونی پیشرفت، استقلال، آزادی، دادخواهی، سرافرازی، سربلندی، مردم‌سالاری و اسلامیت جمهوری اسلامی با همه توان آمده‌اند تا انتخابات پیش رو را کمرنگ نشان دهند یادآور شد: مردم امروز ایران اسلامی، از سرنیزه‌های تهدید و تزویر فرومایگان و واپس‌گرایان درونی و استعمارگران جهانی گذر کرده‌اند و در انتخابات پیش‌رو، پرچم رأی اصلح خویش را در برابر جهانیان بالا خواهند برد.

سهرابی، در پایان مردم با به بینش را در شناخت اصلح فراخواند و آن را برآمده از گفتمان امام و انقلاب دانست که نباید به فراموشی سپرده شود.

کد خبر 5236234

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 صابر سهرابی فرهنگ و ارشاد فارس انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیر سرتیپ رحیم زادهفرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: پس از اتمامِ ماموریت، کُریدور‌ها به طور کامل باز شده و هم اکنون در شرایط بسیار خوب و با امنیت کامل، پرواز‌ها در آسمان در حال انجام است. در شهر‌ها هم مردم مثل همیشه، زیرِ سایه امنیت و اقتدارِ پرچم مقدس جمهوری اسلامی به سر میبرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه امیرآبادی فراهانی، در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • توضیح ۶ دلیل برای خرید شیرآلات KWC
  • جواد امام: پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل برآمده از حق دفاع مشروع بود/ لازم است به فاز دیپلماسی فعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و بین‌المللی ورود کنیم
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • زندگی عادی و آرام مردم استان اردبیل زیر پرچم امن و مقتدر ایران اسلامی
  • بیانیه انجمن سینمای جوانان ایران درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد
  • بیانیه انجمن سینمای جوانان درباره پاسخ پهپادی و موشکی ایران
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی/ اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم