Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور را منتشر کرد.

.به گزارش ایسنا  با توجه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف، وزارت امور خارجه آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور را در سایت خود منتشر کرد.

براساس اعلام روز دوشنبه سخنگوی وزارت امور وزارت خارجه  براساس برخی از آمار های غیر رسمی حدود  ۳/۵ میلیون واجد شرایط برای شرکت در انتخابات در خارج از کشور وجود دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب زاده تصریح کرد : در ۱۳۳ نمایندگی ایران ۲۳۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است
 وی تصریح کرد: تحقیقا در تمام کشورهایی که دارای نمایندگی هستیم یک و یا بیش از یک صندوق رای در نظر گرفته شده است و در سه کشور  کانادا، یمن و سنگاپور  امکان برگزاری انتخابات فراهم نشده است . 

وی  گفت : هموطنان ایرانی در کانادا می توانند با مراجعه به  نقاط مرزی کانادا و آمریکا در انتخابات شرکت کنند چرا که در این مناطق با هماهنگی های انجام شده  صندوق اخذ آرا در نظر گرفته شده است

 این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد  : همچنین وزارت امور خارجه با همکاری وزارت ارشاد و سایر دستگاه های مربوطه ۱۶۰ ویزای خبرنگاری برای پوشش انتخابات توسط رسانه های خارجی صادر کرده است.

آدرس شعب اخذ رای در خارج از کشور در اینجا قابل مشاهده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ایرانیان خارج از کشور خارج از کشور اخذ رای آدرس شعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org

زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

کد خبر 745152

دیگر خبرها

  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • تکذیب خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور