Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین آمار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و ۱۰۶ نفر از بیمارستان پس از بهبودی مرخص شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان نداشتیم، افزود: مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۸۹۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی‌ کرمانشاه از افزایش آمار بستری‌ها در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۳۷۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی در خصوص واکسیناسیون، اضافه کرد: فعلا وزارت بهداشت سری جدید واکسن‌ها را به استان‌ها ارسال نکرده و اعلامی هم برای واکسیناسیون ۶۵ تا ۶۹ ساله‌ها نداشته است، ولی برای تزریق دُز اول ۷۰ ساله‌ به بالاها واکسن در استان موجود است.

وی با توصیه به مردم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز انتخابات، گفت: رعایت فاصله را حتما مدنظر داشته باشند و از ازدحام در مقابل در ورودی و خروجی محل اخذ رأی خودداری کنند، حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ واکسیناسیون بیمارستان آخرین اخبار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال

ابراهیم شکیبا، معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق و کانون‌های پرخطر استان در راستای ریشه‌کنی فلج اطفال با خوراندن ۲ قطره واکسن خبر داد.

وی گروه هدف را کودکان زیر ۵ سال متولیدن ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به بعد اعلام کرد و گفت: این طرح به صورت خانه به خانه و با مراجعه به درب منزل در ۲ نوبت انجام می‌شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه زمان نوبت اول را از ۲ الی ۴ اردیبهشت‌ماه اعلام و بیان کرد: این مرحله توسط ۵۷ تیم عملیاتی سه نفره بهداشتی (ناظر، واکسیناتور و راننده) برای تعداد ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال در سطح استان در حال انجام است.

وی گفت: مرحله دوم از ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مناطق و کانون‌های پرخطر سطح استان آغاز و تا یکم خردادماه به‌طول می‌انجامد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله