Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایرج کارخایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان بسیار پراهمیت و اساسی است و از این لحاظ می‌توان گفت بهترین دفاع و مهمترین پدافند غیرعامل مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات است. 

وی تاکید کرد: حضور همه جانبه اقشار در انتخابات انقلاب، نظام و کشور را در مقابل تهدیدات بدخواهان بیمه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اضافه کرد: بی‌شک مهم‌ترین موضوع که منافع ملی و امنیت کشور و آینده مردم را تضمین می‌کند حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه عرصه انتخابات است.

وی افزود: از منظر و نگاه پدافند غیرعامل مهمترین و اساسی‌ترین عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن و ایجاد پایداری ملی و تاب‌آوری و صیانت از دارایی‌های کشور حضور شکوهمند و باصلابت آحاد مردم در انتخابات بیست و هشتم خرداد است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به تلاشها و دسیسه‌های دشمن که در طول دوران انقلاب اسلامی همیشه علیه مردم ایران مستمر بوده افزود: حضور در پای صندوق‌های رای در ۲۸خرداد بسیار سرنوشت‌ساز و موجب بی‌اثر کردن تهدیدات و اقدامات دشمنان خواهد شد.

کارخایی با اظهار امیدواری در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات افزود: به یقین ملت آگاه و سربلند ایران اسلامی همچنان که در طول دورههای مختلف همواره با صلابت و شجاعت در حفظ و حراست از آرمان‌های خود ایستادگی و پافشاری کردند در این عرصه مهم هم برای عزت، اقتدار و عظمت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌ها به صحنه خواهد آمد و برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر درخشان خود به ثبت خواهند رساند.

وی درخصوص برنامه رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان هم گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل یک سند راهبردی و عملیاتی در حوزه پدافند غیرعامل استان و کاری ماندگار و چراغ راهنمایی برای کلیه دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها خواهد بود که سه هدف اصلی در این طرح محقق شده است. 

کارخایی گفت: شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیرساختی استان، شناخت دقیق تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها، و در نهایت ارائه راهکار واقع‌گرایانه برای برون رفت از مشکلات و چالش‌ها از منظر پدافند غیرعامل، اهداف این سند است. 

وی گفت: استان سمنان در یک منطقه راهبردی و در مرکز کشور قرار دارد و همجوار با هشت استان و چهارراه ارتباطی شمال- جنوب شرق- غرب و دارای زیرساخت‌های مهم اقتصادی، آموزشی و راهبردی است. 

وی ادامه داد: از همه مهمتر استان سمنان معین استان تهران در شرایط خطر و بحران قرار دارد که در این زمینه یک جایگاه خاص و پر اهمیتی در مقوله پدافند غیرعامل محسوب می‌گردد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: از این لحاظ تدوین طرح جامع و اجرای دقیق آن می‌تواند موقعیت استان را در حوزه پدافند غیرعامل پررنگ‌تر و موثر نشان دهد، ضمن اینکه اجرای مطلوب و خروجی آن و عملیاتی شدن طرح در حوزه‌ها و بخش‌های دیگر استان مورد انتظار است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط درخواست می‌شود اقدام لازم در این زمینه داشته باشند.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ پدافند غیر عامل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ پدافند غیر عامل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ پدافند غیر عامل ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری امنیت پدافند غیرعامل استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل