Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو از بازیکنان تیم ملی عمان تمجید کرد

 

تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ پنجمین صعود به جام ملت‌ های آسیا و سومین صعود به دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آسیا را جشن گرفت.

به گزارش طرفداری، تیم ملی عمان که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2002 و  2014 به مرحله نهای دور مقدماتی راه یافته بود با برانکو ایوانکوویچ جواز حضور در مرحله نهایی دور مقدماتی جام 2022 را نیز به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کروات تیم ملی عمان بعد از پیروزی این تیم مقابل بنگلادش و صعود به عنوان یکی از تیم‌های برتر دوم به مرحله نهایی و همچنین پنجمین صعود عمان در تاریخ جام ملت‌ های آسیا گفت:

ابتدا این موفقیت را به همه اعضای تیم، بازیکنان و فوتبال دوستان عمانی تبریک می‌گویم. ما از عملکردی که در این رقابت‌ها داشتیم راضی و خوشحالیم. بازیکنان من نمایشی که لیاقت آن را داشتند نشان دادند و هدف اصلی ما صعود بود که به آن دست یافتیم. این هدف با تلاش و پشتکار اعضای تیم به دست آمد.

برانکو تصریح کرد:

ما با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شدیم، با این وجود می‌دانیم که در مرحله بعدی کار سخت‌تری داریم و با قدرت‌های برتر فوتبال آسیا مواجه می‌شویم. برابر تیم‌هایی قرار می‌گیریم که بهترین‌ها و قدرتمندترین تیم‌های قاره هستند و تلاش می‌کنیم برای حضور در این سطح آماده باشیم.

برانکو در پایان گفت:

محدودیت‌های فیفا و AFC در برگزاری مسابقات با این شرایط و در دوره شیوع کرونا را درک می‌کنیم و می‌دانیم مشکلات زیادی برای برگزاری بازی‌ها در این وضعیت داشتند. از حالا اعلام می‌کنم هر تصمیمی که در خصوص مرحله بعدی گرفته شود ما تابع خواهیم بود و برای حضور در بازی‌های دور نهایی آماده می‌شویم.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با سعید عزیزیان: حجازی یاد داد برای پنالتی نیم گام زودتر حرکت کنم؛ پرسپولیس دهه 60 بهترین بود پیام دراگان برای ماندن، ۷ بازی ۷ برد تقدیم به یوزهای شجاع ایران / آیتم اختصاصی طرفداری کریستیانو رونالدو و 106 گل ملی؛ 3 گل تا رکورد علی دایی کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ یورو شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۵:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • بازماندن مس کرمان از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • صعود سه فرنگی‌کار کشورمان به فینال آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گرگانی ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال