Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:07:47 GMT

دشمنان بدانند که نگاه چپ به ایران تاوان سنگینی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۱۹۲

دشمنان بدانند که نگاه چپ به ایران تاوان سنگینی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم گرامیداشت سالروز اعطای نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) طی سخنانی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: یک بار دیگر بر ضرورت توجه ویژه به روز انتخابات تاکید می کنم. سرنوشت حداقل ۴ سال آینده ما به یک روز جمعه بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک جمعه که ممکن است ساعتی از وقت ما را بگیرد اما چهار سال سرنوشت کشور برای قوی شدن، کم شدن و از بین رفتن مشکلات را تعیین می کنیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: لازم است که همه در این مورد با نیت خالص به میدان بیاییم تا بهترین فردی را که از بین این نامزدها تشخیص می دهیم، انتخاب کنیم و چهار سال آینده دوران بسیار خوبی برای سربلندی هر چه بیشتر ایران و رفع مشکلات باشد.

سرلشکر موسوی گفت: لازم می‌دانم که یک بار دیگر از محضر فرمانده معظم کل قوا به دلیل لطف بزرگوارانه و کریمانه‌شان برای اهدای نشان فداکاری و پرچم فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به اهمیت مزین شدن افراد به مکارم اخلاقی، گفت: برای دستیابی به ارزش‌های اخلاقی باید مجاهدت و تلاش وافر داشت. در این مسیر اولین گام این است که انسان بتواند پا روی نفس و تعلقات خاطرش بگذارد و طالب حق و حقانیت باشد.

فرمانده کل ارتش با قدردانی از مجاهدت شهیدان، ادامه داد: شهدا و خانواده‌های آنان ایثارگری کردند و ارزش‌های انسانی را به منصه ظهور رساندند. یکی از فضایل اخلاقی این است که انسان دیگران را بر خود مقدم دارد و این همان ایثار و فداکاری است که شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، آن را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه انسان‌های حق‌طلب و مجاهدان راه خدا جان خود را در مسیر خدا به خطر می‌اندازند، افزود: حضرت علی (ع) در لیلةالمبیت خودشان را پیش‌مرگ رسول اکرم (ص) قرار دادند تا آن حضرت بتوانند به مأموریت خویش ادامه دهند و خداوند متعال به این واسطه نشان داد که این علی (ع) است که برای نجات جان پیامبر (ص) از جان خود می‌گذرد. گاهی لازم است که برای احیای یک معروف و نهی از یک منکر، انسان جان خود را فدا کند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز امر معروفی بالاتر از حفظ استقلال و برافراشته نگه‌داشتن پرچم کشور، حفظ نظام، ناموس و وطن وجود ندارد و ما جان خود را بر سر آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و حفظ حدود و ثغور کشور می‌دهیم و به دشمنان‌مان می‌فهمانیم که نگاه چپ به سرزمین و آرمان‌های ما چه تاوانی در پی خواهد داشت.

وی در ادامه، دانشگاه امام علی (ع) را محل رشد و پرورش مردان سلحشور دانست و اظهار داشت: این دانشگاه راه فداکاری را از روز نخست زنده نگه داشته و از همان نقطه آغازین، سنگ بنای آن سنگ بنای فداکاری بوده است.

فرمانده کل ارتش افزود: روح هزار و ۱۸۴ شهید در این دانشگاه شاهد و ناظر ما هستند. بدون شک روح شهدا بر این دانشگاه نظر و عنایت دارند و برای همین است که این دانشگاه هر روز دارای رشد و بالندگی و موفقیت روزافزون است. هر کسی که لباس مقدس سربازی را برای حفظ آرمان‌ها و امنیت و حفظ استقلال کشورش به تن می‌کند، مصداق آیات شریفه جهاد در راه خداست و عملکرد او قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه برای یک سرباز افتخار این است که مسیری که طی می‌کند به شهادت ختم شود، گفت: به واسطه هشت سال رشادت و جانفشانی مردان الهی در دوران دفاع مقدس، امروز دشمنان می‌دانند که این بیشه خالی از شیران نیست و مردان این سرزمین همواره آماده دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 5236278 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدعبدالرحیم موسوی دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران دوران دفاع مقدس انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی سعید جلیلی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی مناظره انتخاباتی عبدالناصر همتی شورای نگهبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده وزارت کشور جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصحاب رسانه باید در امر اطلاع‌رسانی به تبیین خدمات نظام بپردازند و در تحقق شعار سال در راستای جریان‌سازی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی، کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: رسانه‌ها در انتخابات سال گذشته همراه و مددکار ستاد انتخابات بودند و به دور از مسائل حاشیه‌ای به اقناع‌سازی مردم پرداختند.

وی به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و افزود: برای تحقق شعار سال نیازمند اطلاع‌رسانی هستیم که این موضوع رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها تلاش و اقدامات صورت گرفته مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند و در زمینه شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: اولین رسالت رسانه‌ها آگاهی و ترغیب مردم به مشارکت در عرصه‌های اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران در این حوزه است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس نظرات افراد صاحب‌نظر حوزه اقتصادی و ایجاد جریان‌سازی رسانه‌ای گام اساسی در زمینه جهش تولید بردارند.

هاشمی‌مهر خواستار به روز شدن ارتباط میان مسئولان و مردم شد و خاطرنشان کرد: ارتباط میان مسئولان و رسانه‌ها به‌روزتر و کارآمدتر شود ضمن اینکه مشارکت مردم عنصر مؤثر کلیدی است که در بحث اقتصادی مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از جمله کرونا و سیل پیش و در طرح‌هایی مانند ساخت مدرسه پیش قدم هستند، گفت: در صورتی که مسئولان بستر حضور مردم را فراهم کنند، آن‌ها می‌توانند به عنوان سرمایه اجتماعی در حوزه اقتصاد که تهدید جدی برای امنیت کشور است مثمرثمر باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موانع پیش روی مشارکت مردم در بخش اقتصادی برداشته شود، افزود: رسانه‌ها با تشکیل تیم‌هایی عملکرد مسئولان را مورد راستی آزمایی قرار دهند.

وی بر راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای و همچنین کارگروه رسانه محور تاکید کرد و گفت: زمینه مشارکت مردم در حوزه جهش تولید فراهم شود تا شاهد عملیاتی شدن شعار در پایان سال‌جاری باشیم.

کد خبر 746742

دیگر خبرها

  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است