Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مصرف‌کنندگان بن انسولین برای ثبت اطلاعات خود به مراکز دیابت استان زنجان مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، دسترسی به بانک اطلاعاتی پویا از جمعیت هدف در هر یک از گروه‌های بیماری‌های نادر برای نیازسنجی خدمات مورد نیاز از جمله دسترسی عادلانه بیمار به داروهای حیاتی، همواره از برنامه‌های اولویت‌های وزارت بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است بیماران مبتلا به دیابت (مصرف‌کننده‌ پن انسولین) برای ثبت اطلاعات خود در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر، به مراکز دیابت استان زنجان مراجعه کنند.

مراکز دیابت استان زنجان در شهرستان زنجان واقع در کلینیک ویژه شفیعیه، ‌بیمارستان آیت‌الله موسوی و مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی‌عصر (عج)، شهرستان خرمدره واقع در بیمارستان بوعلی سینا، شهرستان ابهر واقع در بیمارستان امدادی، شهرستان ماهنشان واقع در بیمارستان رازی، شهرستان ایجرود (زرین‌آباد) واقع در بیمارستان ایثار، شهرستان طارم (آب‌ب‍ر) واقع در بیمارستان شهدا و شهرستان خدابنده (کرسف) واقع در بیمارستان امیرالمومنین (ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان دیابت انسولین واقع در بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون