Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته خبری "صندوق سرنوشت" علاوه بر اخبار انتخاباتی، حرف‌ها و مطالبات مردم گلستان منعکس می‌شود.

در بسته امروز، چهار شنبه ۲۶ خرداد، چند خبر انتخاباتی استان را می‌خوانید.

حضور در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: حضور در انتخابات اظهار نظر در مورد کلیت نظام، عزت کشور و وظیفه ملی و دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله نورمفیدی در پیامی در آستانه انتخابات گفت: انتخابات برای نظام بسیار مهم است و همه می‌دانند که حضور در انتخابات رای به نظام است.

دعوت قشر فرهنگی و هنری برای حضور در انتخابات

قشر فرهنگی و هنری نیز از مردم برای حضورپرشور و حداکثری در انتخابات دعوت کردند از جمله یحیی دیوانی شاعر و نویسنده پیشکسوت گلستانی که انتخابات را مظهر یکپارچگی خوانده است.

دعوت نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور در انتخابات

نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در پیام‌های جداگانه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

نمایندگان مردم در این پیام‌ها گفته اند:مشارکت حداکثری مردم چه برای ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورا‌های شهر و روستا بسیار حائز اهمیت است چرا که نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی و رای مردم است.

آمادگی مردم اهل سنت استان برای حضور در انتخابات

مردم اهل سنت و قوم ترکمن نیز از اعلام آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات گفته اند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در انتخابات مردم برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان گفت: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، حراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.
امام جمعه زاهدان افزود: به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر است.
وی ادامه داد: ارتشیان از همان روز‌های آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.
آیت‌الله محامی تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیرو‌ها خلل ایجاد کنند.
وی گفت: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیرو‌های نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیرو‌های نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیرو‌هایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیرو‌های انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیرو‌هایی باشد.
 آیت‌الله محامی بیان کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیرو‌هایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

همچنین در این دیدار امیر عادل حیدری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸زرهی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم اسلام، انقلاب و میهن اسلامی کرده است و در همه مقاطع از جمله دشمنی‌های اخیر، با بصیرت انقلابی و اقتدار ماموریت‌های اصلی خود که حراست و پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران است پیگیری کرده است.
وی ادامه داد:هر جا که نیاز به حضور و پشتیبانی از ملت عزیز در دشواری‌ها و رخداد‌های طبیعی بوده، ارتش در خط مقدم و به موقع به یاری مردم آمده و نشان داده که ارتشی تک بعدی و نیروی نظامی صرف نیست و با تمام وجود در خدمت مردم بوده است.

دیگر خبرها

  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد
  • نمایندگان از دخالت در موضوع عزل و نصب‌ها اجتناب کنند/ در انتخاب وزراء دقت کامل به خرج بدهید