Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: ۲۸ خرداد سرنوشت چهار سال آینده کشور را برای قوی‌تر شدن و کاهش مشکلات تعیین می‌کنیم؛ لازم است همه به میدان بیاییم و بهترین فردی را که از بین نامزد‌ها تشخیص می‌دهیم، انتخاب کنیم. خبرگزاری میزان _ امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز اعطای «نشان فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی (ع) که از سوی فرمانده معظم کل قوا به این دانشگاه اهدا شده است، گفت: لازم می‌دانم که یک بار دیگر از محضر فرمانده معظم کل قوا به خاطر لطف بزرگوارانه و کریمانه خودشان برای اهدای نشان فداکاری و پرچم فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت مزیّن شدن افراد به مکارم اخلاقی، افزود: برای دستیابی به ارزش‌های اخلاقی باید مجاهدت و تلاش وافر داشت؛ در این مسیر اولین گام این است که انسان بتواند پا روی نفسانیات و تعلقاتش بگذارد و طالب حق و حقانیت باشد.

شهدا و خانواده آن‌ها ایثارگری کردند
فرمانده کل ارتش با قدردانی از مجاهدت شهیدان، ادامه داد: شهدا و خانواده‌های آنان ایثارگری کردند و ارزش‌های انسانی را به منصه ظهور رساندند.

موسوی تصریح کرد: یکی از فضایل اخلاقی این است که انسان دیگران را بر خود مقدم بدارد و این همان ایثار و فداکاری است که شهدا و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، آن را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه انسان‌های حق‌طلب و مجاهدان راه خدا جان خود را در مسیر خدا به خطر می‌اندازند، افزود: حضرت علی (ع) در لیلةالمبیت خودشان را پیش‌مرگ رسول اکرم (ص) قرار دادند تا آن حضرت بتوانند به مأموریت خویش ادامه دهند و خداوند متعال به این واسطه نشان داد که این علی (ع) است که برای نجات جان پیامبر (ص) از جان خود می‌گذرد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به مقوله ایثار و فداکاری اضافه کرد: گاهی لازم است که برای احیای یک معروف و نهی از یک منکر، انسان جان خود را فدا کند.

موسوی افزود: امروز معروفی بالاتر از حفظ استقلال و برافراشته نگه‌داشتن پرچم کشور، حفظ نظام، ناموس و وطن وجود ندارد و ما جان خود را بر سر آرمان‌های والای اسلام و انقلاب و حفظ حدود و ثغور کشور می‌دهیم و به دشمنان‌مان می‌فهمانیم که نگاه چپ به سرزمین و آرمان‌های ما چه تاوانی در پی خواهد داشت.

وی دانشگاه امام علی (ع) را محل رشد و پرورش مردان سلحشور دانست و اظهار داشت: این دانشگاه راه فداکاری را از روز نخست زنده نگه داشته و از همان نقطه آغازین، سنگ بنای آن سنگ بنای فداکاری بوده است.

روح هزار و ۱۸۴ شهید در این دانشگاه شاهد و ناظر ما هستند
فرمانده کل ارتش افزود: روح هزار و ۱۸۴ شهید در این دانشگاه شاهد و ناظر ما هستند و بدون شک روح شهدا بر این دانشگاه نظر و عنایت دارند و برای همین است که این دانشگاه هر روز دارای رشد و بالندگی و موفقیت روزافزون است.

موسوی تصریح کرد: هر کسی که لباس مقدس سربازی را برای حفظ آرمان‌ها و امنیت و حفظ استقلال کشورش به تن می‌کند، مصداق آیات شریفه جهاد در راه خداست و عملکرد او قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه برای یک سرباز افتخار این است که مسیری که طی می‌کند به شهادت ختم شود، گفت: به واسطه هشت سال رشادت و جانفشانی مردان الهی در دوران دفاع مقدس، امروز دشمنان می‌دانند که این بیشه خالی از شیران نیست و مردان این سرزمین همواره آماده دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

جمعه روز انتخابات و تعیین سرنوشت چهار سال آینده است
فرمانده کل ارتش به انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۸ خرداد اشاره و تصریح کرد: جمعه روز انتخابات و تعیین سرنوشت چهار سال آینده است، لذا باید به آن توجه ویژه داشته باشیم در این روز سرنوشت چهار سال آینده کشور را برای قوی‌تر شدن و همچنین کم شدن و از بین رفتن مشکلات تعیین می‌کنیم.

موسوی افزود: لازم است که همه در این مورد با نیت خالص به میدان بیاییم و بهترین فردی را که از بین نامزد‌ها تشخیص می‌دهیم، انتخاب کنیم تا چهار سال آتی دوران بسیار خوبی برای سربلندی هرچه بیشتر ملت ایران باشد.

فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران نیز گفت: امروز ۲۶ خرداد سالروز تصویب نشان و پرچم فداکاری برای دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی توسط فرمانده کل معظم قوا بود.

وی افزود: ما باید شرایط بهداشتی را رعایت می‌کردیم و در آستانه انتخابات بودیم نباید برنامه سنگینی می‌گرفتیم، اما لازم بود که برای تشکر مجدد از عنایت پدرانه و کریمانه فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی و ارتش جمهوری اسلامی این مراسم برگزار شد که یک مراسم شکرگزاری و قدردانی بود.   موسوی تصریح کرد: هر از چندگاهی تعدادی از خانواده معظم شهدا که مشمول این نشان فداکاری دعوت می‌کنیم و این نشان را به آن‌ها اعطا می‌کنیم، امروز هم ۵ نفر از خانواده شهدا تشریف آورده بودند و یکی از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس که این نشان به آن‌ها اعطا شد.

وی ادامه داد: بیشتر بیاینه‌ها و صحبت‌ها در جهت دعوت به حضور حداکثری در انتخابات است. دشمنان با تمام قدرت برای ناامید سازی و مردد کردن و برای بی اعتماد سازی ملت ایران کار می‌کنند باید حتما این طرف هم کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند آن‌ها باید مطالب خود را بگویند تامردم بشنوند و انتخاب اصلح داشته باشند.

موسوی اظهار داشت: ارتش و همه در این ایام صحبت کردند امیدواریم مثل گذشته مردم پای صندوق‌های رای بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند تا حداقل برای چهارسال آینده یک رییس جمهور خوبی که بتواند هم آرمان‌ها را خوب پیش ببرد و مشکلات مردم را بطرف کند انتخابات مثمرثمر بودند خود را به مردم نشان دهد.   بیشتر بخوانید: فرمانده کل ارتش: «صیاد شیرازی» قرابتی جدانشدنی با عملیات‌های پیروزمندانه دفاع مقدس دارد
انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر موسوی ارتش دانشکده افسری امام علی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر موسوی ارتش دانشکده افسری امام علی سرنوشت چهار سال آینده فرمانده کل ارتش افسری امام علی دانشگاه افسری دفاع مقدس آرمان ها جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر اظهار کرد: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

وی در پایان یادآور شد: دو اثر از دو هنرمند قزوینی فعال در رشته‌های منبت چوب و قفل‌سازی سنتی موفق به دریافت نشان فاخر صنایع‌دستی شدند.

کد خبر 6079089

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»