Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه تمام طرح‌های محسن رضایی (نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری) کارشناسی‌شده است، گفت: اگر محسن رضایی، یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را مطرح کرده برای آن برنامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی امیری شامگاه سه‌شنبه در همایش حامیان محسن رضایی در زنجان با بیان اینکه محسن رضایی، فردی اقتصاددان بوده و علم اقتصاد را می‌داند و یک فرد کارآزموده و کاردان است، اظهار داشت: رضایی در اوج فرماندهی سپاه در جنگ تحمیلی از همه اقشار استفاده کرد و در جنگ توانست رنگ‌های مختلف را زیر یک پرچم جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هدف از حضور محسن رضایی در انتخابات، حل درد جامعه و حل مشکلات مربوط به تحریم بوده و رضایی به عنوان سرباز در انتخابات شرکت کرده و ادعایی در این باره ندارد.

امیری با بیان اینکه محسن رضایی، برنامه‌های دولت را در 3 دوره تدوین کرده و به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده است، افزود: محسن رضایی آمده که همه اقوام، عشیره، رنگ‌ها و افراد متخصص را زیر یک پرچم جمع کند.

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: امروز بعد از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این سوال مطرح است که چه زمانی باید یک انتخاب درست داشته باشیم؟ آیا این شان مردم است که در صف مرغ بایستند و یک شبه، پول دلار بالا برود؟ آیا شان مردم این است که در یک شهر برخوردار به نان شب محتاج باشند؟

وی خطاب به مردم زنجان تصریح کرد: محسن رضایی آمده که تقسیم امکانات داشته باشد و شرایط در اقصی نقاط کشور، یکسان باشد در حالی که برخی از استان‌های کشور در محرومیت به سر می‌برند و متاسفانه شاهد این هستیم که همه ثروت و امکانات در پایتخت، متمرکز است و توجهی به این موضوع نیست.

امیری ابراز کرد: شب پرداخت یارانه، شب ظلمت برای دولت است اما اختلاس، رانت، امضای طلایی، حقوق طلایی و بی‌عدالتی برای دولت، ظلمات نیست.

وی ادامه داد: به گفته معاون قوه قضائیه، شخصی که حتی هفته‌ای 2 ساعت در جلسه حضور پیدا نمی‌کند 475 میلیون تومان پاداش آخر سال می‌گیرد که آقایان مدعی انصاف باید بگویند این پول مال کیست؟

مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های محسن رضایی، توجه به زنان خانه‌دار است، اظهار داشت: چرا امروز خرید یک چادر برای زن ایرانی مشکل شده و پول یک چادر با 10 مانتو که برای جامعه و استحکام خانواده مشکل‌ساز است، یکی است.

وی با بیان اینکه خانه‌داری از نظر محسن رضایی، شغل است، خاطرنشان کرد: اگر زنان در خانه بنشینند و فرزندان را تربیت کنند، افرادی همچون شهید شهریاری و سرداران بزرگی در جامعه تربیت خواهیم کرد.

امیری با بیان اینکه تمام طرح‌های محسن رضایی کارشناسی‌شده است، تاکید کرد: اگر محسن رضایی، یارانه 450 هزار تومانی را مطرح کرده برای آن برنامه دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های محسن رضایی نسبت به توجه به جامعه کارگری گفت: امروز کارگران به خاطر اُفت صنعت و تعطیلی آن خانه‌نشین شده‌اند، بنادر تعطیل است و با همه ظرفیت‌های موجود امروز کشتیرانی به 4 لنگ شکسته در کنار دریا تبدیل شده است.

امیری با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های محسن رضایی، طرح حقوق برای دانشجویان است، تصریح کرد: در قالب این طرح همه دانشجویان از زمان تحصیل تا فارغ‌التحصیلی حقوق خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب، حق ماست و تکلیف ما انتخاب خوب و انسان صالح و شایسته است.

امیری تصریح کرد: اولین وظیفه ما این است که بیاییم پای صندوق‌های رای و سبد آرا را برای استحکام نظام جمهوری اسلامی پر کنیم.

امیری ادامه داد: تمام 7 نامزد انتخابات برای ما عزیز و محترم هستند اما باید فرد اصلح و مورد تایید ولایت را انتخاب کنیم و کسی را انتخاب کنیم که بتواند مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مراد بکی، امروز در برگزاری مراسم رژه روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش و روز قهرمان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ نیروی زمینی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام خمینی (ره)، با توجه به درک و شناخت عمیق خود از ارتش روز ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره)، با این ابتکار نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر کردند، عنوان کرد: این پیر فرزانه با این کار از ارتش حمایت کردند.

مراد بکی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف همچنین در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش بسیجیان، سپاه پاسداران و سایر ارکان این نظام، جنگید و از نظام پاسداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش همواره در همه زمان‌ها و در عرصه‌های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، اضافه کرد: حضور ارتش در حیات خلوت صهیونیست و آمریکا و… در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار این مرز و بوم را نشان می‌دهد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان تصریح کرد: نیروی زمینی جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری و با دلیر مردی ارتشیان در اوج قدرت است و جهت صیانت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، ذره‌ای عقب نشینی نکرده است.

مراد بکی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق و پیروزی ایران اسلامی، عنوان کرد: این وعده صادق‌ها تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام بوده و به دشمنان اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی نه برای شروع جنگ و حمله بلکه برای ایجاد صلح و ایجاد آرامش در منطقه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بخواهد تعدی کند، البته به دشمن ضربه می زنیم، افزود: ضمن آنکه این را دشمنان اسلام بدانند که تا آخرین نفس‌هایمان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و تا آخرین قطره‌های خون خود پای این نظام و حراست از مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6081258

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • رضایی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس