Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جلالی گفت: پس از ۲۸ خرداد ماه دنیا خواهد فهمید که جمهوری اسلامی ایران کشوری منسجم و متفق است و قوای سه گانه و چهار چرخ نظام با دیگر هماهنگ خواهند بود؛ لذا این انتخابات ماندگار و سرنوشت ساز است و زیبا ترین و تماشایی ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه انتخابات ۲۸ خرداد ماه، انتخاباتی متفاوت از انتخابات گذشته است، گفت: این انتخابات پس از چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران صورت می گیرد و مردم ما نسبت به تشخیص انتخاب به یک سطح بسیار عالی رسیده اند و مشابه انتخابات پیش رو را در ۴۳ سال گذشته نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات پیش رو آن دوقطبی کاذبی که همواره وجود داشت و غبار شبهه و فتنه را ایجاد می کرد به گونه ای که مردم مسیر صحیح را گم می کردند را از بین برده است و این بار دو قطبی کاذب بین چپ وراست، اصلاح طلب و اصولگرا، لیبرال و بنیادگرا وجود ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اولین باری است که دشمن برای ما کاندید تعیین نکرده است؛ چرا که آنان همواره برای ما تعیین می کردند که به چه کسی رأی بدهیم و به چه فردی رأی ندهیم و این بار با توجه به اصل مشارکت، عنوان کرده اند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و برای ما مصداق تعریف نکرده اند و این مسئله انتخابات را متفاوت تر کرده است.

وی با بیان اینکه این انتخابات در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است و می توان از آن به عنوان انقلاب سوم یاد کرد، گفت: این مسئله به این معنی است که برای اولین بار در کشور هم افزایی، همراهی و مشارکت صورت می گیرد به گونه ای که چهار چرخ ماشین نظام در یک راستا عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی افزود: تاکنون متأسفانه یک چرخ نظام معکوس، یکی دیگر پیش و دیگر پس می رفته است و نهادها هر کدام به گونه ای اقدام می کردند؛ اما در این دوره انتخابات مردم و داوطلبین در یک راستا عمل می کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دنیا نیز این تعامل، هم افزایی و ارتباط را می بینند که همه پشت سر هم و هم سو هستند، از چنین انتخاباتی استقبال می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پس از ۲۸ خرداد ماه دنیا خواهد فهمید که جمهوری اسلامی ایران کشوری منسجم و متفق است و قوای سه گانه و چهارچرخ نظام با دیگر هماهنگ خواهند بود؛ لذا این انتخابات ماندگار و سرنوشت ساز است و زیبا ترین و تماشایی ترین انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۸ خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج

ولی پوری در نشست کمیسیون دانشجویی استان البرز با محوریت هم اندیشی جهت برنامه ریزی لازم و اقدامات مرتبط با مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این پویش های انتخاباتی و کرسی های آزاد اندیشی باید در دانشگاه های استان عملیاتی شود .

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری و حضور اقشار مختلف در صحنه انتخابات، نقش دانشگاهیان را ویژه دانست و افزود: اقدامات اثرگذار مرحله اول باید در مرحله دوم انتخابات نیز باید استمرار داشته باشد.

رییس ستاد انتخابات استان البرز یادآورشد: جهاد تبیین امری مهم در جهت ترغیب مردم برای حضور در انتخابات بوده و دانشجویان و اساتید دانشگاهی نقش مهمی در انجام فریضه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دارند.

در نشست کمیسیون دانشجویی استان البرز اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خویش پرداخته و مسائل و مشکلات دانشگاه های استان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استان البرز با ۲ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد، فردیس و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

با اعلام نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه سال گذشته تکلیف حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ،طالقان ،نظرآباد و چهار باغ که دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است با انتخابات  علی حدادی مشخص شد.

اما حوزه انتخابیه کرج ،اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی در بهارستان است علیرضا عباسی منتخب نخست مردم این حوزه انتخابیه شد و کرسی دیگر با رقابت نزدیک ۲ نامزد انتخاباتی علی شیرین زاد و مصطفی سعیدی سیرایی در دور دوم تعیین تکلیف می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • معلمان باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی آموزش دهند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود