Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:53:18 GMT

انتخابات، تجلي اراده ملي و بصيرت انقلابي است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۶۵۸

خبرگزاری آریا- کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این بیانیه آمده است:
«در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاباتی که در گام دوم انقلاب اسلامی، تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.
بدیهی است که لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات – بنا بر فرموده رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی -، اطمینان مردم به رعایت کامل و بدون تبعیض قانون و امید به نقش اثرگذار مشارکت شهروندان در تعیین آینده کشور است.
در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها»، با «تولید» شور و شعور انتخاباتِ بصیرت محور در کشور، بار دیگر فرصتی برای «پشتیبانی» از تجلی اراده ملی، پیروی از خط امامین شریفین انقلاب، تجدید میثاق با شهیدان گلگون کفن اسلامی و «مانع زدایی» از همگرایی و اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.
کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور، مدیران خدوم و کارکنان شریف دفاتر، با تکریمِ ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی و تعظیم در مقابل این بصیرت و ولایتمداری، خود را برای حضوری دشمن شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است.
با سفارش به رعایت شأنیت و تقوای سیاسی از سوی نامزد‌های محترم و هواداران آنها، از آحاد ملت شریف ایران – بخصوص خدمتگزاران عرصه عدالت و قضاء – دعوت می‌کند تا با مطالعه و شناخت کامل به نامزد اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای حفظ اقتدار ایران اسلامی و ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی تلاش بیشتری می‌کند، رأی دهند تا با عنایات ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای رفع موانع کشور برخوردار باشد.
این کانون، به عنوان نهادی مردمی، از نامزد‌های محترم ریاست جمهوری می‌خواهد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت گستری، دادخواهی و حذف فاصله‌های طبقاتی برآمده از مسائل رفاهی و معیشتی، مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دهند. توجه به حفظ حقوق و جایگاه ویژه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور بعنوان دیگر مطالبه‌ی راهبردی است که انتظار می‌رود تا در اولویت‌های مهم رئیس جمهور آینده‌ی ایران اسلامی قرار گیرد.
با آرزوی مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی این سرزمین در انتخابات پیشِ رو همراه با آبادی و سربلندی بیش از پیش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخابات بصیرت انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود

جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: عملیات سپاه پاسداران نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پیامی با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق تاکید کرد: این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست‌ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 عملیات پیروزمندانه ایران اسلامی ،علیه مواضع نظامی رژیم صهیونسیتی، موجی از شادمانی، غرور و افتخار به همراه داشت.

این عملیات قهرمانانه موجی از غرور و بالندگی را به همراه داشت و ملت غیور ایران در سرتاسر کشور به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا از فرزندان قهرمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی تشکر کنند.

قطعا وعده راستین خدا و ایمان بی نظیر سربازانِ اسلام باعث موفقیت پاسداران ایران اسلامی در این عملیات شد و وعده صادق تجلی ایمان راستین و صبر استراتژیک ملت مقاوم ایران بود.

در این عملیات آزادی خواهان جهان شاهد بودند که دست انتقام خدا از آستین مجاهدان اسلام و فرزندان غیور ایران زمین بیرون آمد و وعده صادق الهی محقق شد تا رژیم سفاک صهیونیستی به تقاص خون‌های به ناحق ریخته سرداران مقاومت سیلی بخورد.

این عملیات نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود و گنبد پوشالی به اصطلاح آهنین صهیونیست ها، تابِ مقابله با اراده راستین جبهه مقاومت و موشک‌ها و پهپادهای دانشمندان ایرانی را ندارد.

 جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در پایان ضمن تشکر از تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های پاسداران سپاه اسلام در اجرای این پاسخ کوبنده، با فریادی رسا به رژیم غاصب و اذنابش اعلام می‌دارد که هر حمله و تعدی دیگری به منافع ایران عزیز در هر کجای عالم با پاسخی شدیدتر، کوبنده تر و پشیمان کننده تر از جانب ایران مقتدر روبرو خواهد شد و مردم ایران مثل گذشته پشتیبان سربازانِ خود در نبرد حق علیه باطل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد