Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تقویت جریانات گرم جنوبی، توسعه فعالیت سامانه کم فشار حرارتی و انتقال هوای گرم دمای هوا در بخش های شمالی، شرقی و مرکز، دمای هوای گلستان فردا به ۴۵ درجه خواهد رسید.

وی بیان کرد: وزش باد شدید از عصر امروز چهارشنبه آغاز شده و از فردا شدت خواهد گرفت که در مدت چند ساعت وزش آن احتمال سقوط سازه ها و داربست های تبلیغاتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته داداشی از عصر پنجشنبه و با تغییر جریانات و شمالی شدن آن و انتقال هوای مرطوب، رشد ابر و وزش باد شدید به خصوص در نواحی ساحلی و نیمه غربی، بارش‌های پراکنده در نواحی کوهپایه ای گلستان اتفاق می افتد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: به دلیل افزایش دما، احتمال آتش سوزی مراتع و جنگل ها وجود دارد که باید طی مدت فعالیت این سامانه دستگاه های متولی تمهیدات لازم را برای مقابله با آتش سوزی احتمالی منابع طبیعی و جنگل ها در نظر بگیرند.

وی گفت : در روز جمعه و همزمان با برگزاری انتخابات، دمای هوای گلستان در محدوده ۳۶ تا ۴۰ درجه در نوسان خواهد بود.

استان گلستان دارای ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی است.

برچسب‌ها استان گلستان گرمایش زمین گلستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرمایش زمین گلستان استان گلستان گرمایش زمین گلستان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، باران‌های سیل‌زا بیشتر نقاط را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی مرکز هواشناسی استان، سارا حکمی اظهار کرد: حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آب‌گرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین با فعال شدن این سامانه، دما به طور محسوسی در روزهای پایانی آخر هفته کاهش پیدا خواهد کرد، به طوری که میانگین بیشینه دما در روز جمعه نسبت به امروز ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: برودت هوا و کاهش محسوس دما موجب خواهد شد، بارندگی‌ها در مناطق کوهستانی و شمالی در ساعاتی از روز جمعه هفته جاری، به شکل برف و باران باشد.

حکمی افزود: طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با ۲ و صالح آباد با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

کد خبر 739683

دیگر خبرها

  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • بیشترین بارش نوروزی در این شهر ایران اتفاق افتاد
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان