Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی پیش ازظهر چهارشنبه در همایش بصیرتی اصحاب رسانه فعالان مجازی ویژه انتخابات، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حلقه زنجیره تواصی اظهار داشت: ایجاد زنجیره تواصی تکلیف همه ما است.

وی با بیان اینکه سال قبل گروه‌های فرهنگی و مذهبی با انجام کار جهادی به مردم خدمت رسانی کردند، افزود: مطابق نظرسنجی دقیق، محبوبیت روحانیت در کشور ما از هر قشر دیگری بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه چهار سال قبل سلبریتی ها مردم فریب داده بود و اکنون خبری ازآنان نیست، افزود: اقبال جامعه به اصحاب تزویر از بین رفته است.

حجت الاسلام حریزاوی با اظهار اینکه حرکت عظیم اجتماعی روحانیت و تبلیغ اجتماعی مورد پسند جامعه قرار گرفته است، یادآور شد: چهار هزار طلبه در حادثه پلدختر خدمات رسانی کرده بودند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به اعزام طلبه‌ها برای نجات انجیرستان ها اشاره کرد و گفت: زنجیره مواسات به خوبی توسط طلبه‌ها انجام شد و امروز زنجیره تواصی را باید پیاده سازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم گسترش و تکمیل زنجیره‌ای تواصی گفت: پرچم رسانه‌ای جریان انقلابی بالا است واوضاع آن بد نیست اما سر موضوعات جریان رسانه‌ای انقلاب باید تعصب داشته باشیم.

حجت الاسلام حریزاوی با عنوان اینکه در مستند سازی و کار رسانه‌ای جلو هستیم، گفت: کار رسانه‌ای، هنری و اجتماعی نوعی تبلیغ محسوب می‌شود و اگر کسی سواد رسانه نداشته باشد انجام کار رسانه‌ای وی حرام است زیرا به جای خدمت، ضربه می‌زند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اشاره به پول کثیف گفت: هدف پول کثیف در انتخابات، اغوا و فرافکنی است و باید برای مقابله با آن، قرارگاه داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه در حوزه رسانه جنگ عجیبی وجود دارد، گفت: با همه تفاسیر، آینده روشنی فراروی جریان رسانه‌ای انقلاب وجود دارد و به هر روی نیازمند سازماندهی دقیق هستیم.

وی تشکیل قرارگاه قدرتمند رسانه‌ای و زنجیره گسترده لایه لایه را ضروری دانست و گفت: برای انتقال محتوا باید جریان رسانه‌ای هوشمند وهدفمند عمل کنند.

حجت الاسلام حریزاوی با بیان اینکه تحلیل شرایط کشور نیازمند کار علمی و دقیق هستیم، افزود: جامعه ایران مرکب بوده و جریان انقلابی چهار طیف جمعیتی را شامل می‌شود.

حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، موضع گیری به هنگام و به موقع را امری مهم دانست و شرکت در انتخابات را وظیفه اصلی بیان کرد.

وی بااظهار اینکه در انتخابات باید به وظیفه اصلی خود عمل کنیم، یادآور شد: باید رد انتخابات به فرمایش حضرت امام راحل، غرب زده‌ها را کنار زنیم.

کد خبر 5236249

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی بصیرت انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اردبیل انتخابات ریاست جمهوری چالش شفافیت زنجیره تواصی حجت الاسلام رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است



به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صداوسیما،، آقای جبلی امروز در مراسم قدردانی از عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور که از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس و فراکسیون ها و کمیسیون فرهنگی از رسانه ملی در تولید محتوای فاخر در بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: اگر رسانه ملی توفیقاتی در تولید برنامه های فاخر داشته است شریک اصلی ما نمایندگان مجلس بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر چقدر برنامه ها رنگ و بوی هویتی بخود بگیرند و به ابعاد و فرم ها توجه کنیم، برنامه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار ما این است که در دوره فعلی، صدا و سیما به برنامه های قرآنی شناخته می شود.

آقای جبلی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی به خاط همکاری با رسانه ملی و تولید کنندگان برنامه ها تشکر کرد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از برنامه های قرآنی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت: رسانه ملی در این ایام درخشید.

آقای قمی افزود: یکی از اتفاقات ماه مبارک رمضان این بود که تصور بین المللی و جهان اسلام در موضوع قرآنی درباره ما تغییر کرد.

در این مراسم معاونین صدا و سیمای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند.

همچنین شماری از عوامل برنامه های قرآنی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • مراکز نوآوری و کارآفرینی دسته بندی می‌شوند
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی