Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:20:30 GMT

فروش میوه و تره بار در ساری اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۹۷۱۹

فروش میوه و تره بار در ساری اینترنتی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا فضل الله نژاد سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مرکز مازندران با اشاره به طرح فروش آنلاین میوه و تره بار در ساری، گفت: در این طرح که بصورت آنلاین قابل اجرا بوده و بدون صرف زمان و با کمترین هزینه به ارائه خدمت به شهروندان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه این طرح با مشارکت و اهتمام متخصصان سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری طراحی شده است، افزود: شهروندان با نصب اپلیکیشن "ساری من" بر روی گوشی‌های همراه به ارائه سفارش و دریافت خدمات می‌پردازند و با توجه به ظرفیتی که فروشگاه‌های تحت نظارت سازمان در تأمین میوه و تره‌بار دارد، از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

فضل الله نژاد گفت: رفاه شهروندان و دسترسی آسان به مایحتاج روزانه از جمله اهداف ما در اجرای این طرح است.

او افزود: ابزار اجرای این طرح هم‌اکنون در دسترس شهروندان ساروی قرار دارد و تمامی زیرساخت‌های آن به همت تلاش مجموعه شهرداری ساری فراهم آمده است.

فضل الله نژاد گفت: در راستای خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان، بهسازی و توسعه بازار‌های تحت پوشش این سازمان در دستور کار قرار گرفت

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مرکز مازندران افزود: نظارت بر برپایی بازار‌های هفتگی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز مستمر در حال انجام است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ساری فروش اینترنتی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر

 مهدی شهنواز ی بیان کرد: باهدف بهبود تردد در عبور و مرور شهروندان ساکن در مناطق حاشیه‌ای شهر خاش و نیز کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آب‌گرفتگی معابر کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر و نیز احداث بندهای خاکی و پاک‌سازی مسیر کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از روزهای گذشته در سطح شهر به طور جد در حال اجرا است.

شهردار خاش تصریح کرد: به دنبال هشدارهای هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان اکیپ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هم اینک ماشین‌آلات و نیروهای این ارگان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی عنوان کرد: بسیاری از اکیپ‌های شهرداری خاش در حال بازگشایی معابر و پاک‌سازی مسیرهای سیلاب هستند.

شهنوازی گفت: متأسفانه شماری از نیروهای شرکت راه‌آهن زیرمجموعه قرارگاه خاتم سپاه گرفتار سیلاب ناگهانی در رودخانه مرنتاک حوزه ایرندگان خاش شدند که جنازه سه نفر یافت و جنازه فرد همراه آن‌ها تاکنون پیدا نشده است.

وی در پایان گفت: از شهروندان انتظار می‌رود از نزدیکی در حاشیه رودخانه‌های مهران و پنج‌انگشت به‌ویژه رودخانه مهران اجتناب کنند؛ زیرا این رودخانه از مسیرهای بالادستی حوزه آبریز تفتان و ارتفاعات بالاتر از پلیس‌راه سرچشمه می‌گیرد و اگر در شهر خاش بارش نباشد و در آن نقاط بارندگی صورت گیرد یقیناً این رودخانه طغیان کرده و خطراتی را برای شهروندان به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار