Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه گذاری وزارت نیرو برای ۳ سد"تنگ سرخ"، "سقاوه" و "آبریز" از محل ماده ۵۶ در مجموع ۲۸۵ میلیارد تومان بوده است.

«رسول فرهادی» در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری استاندار، تلاش های مجمع نمایندگان استان و زحمات شبانه روزی مجموعه آب منطقه ای استان در دولت تدبیر و امید مجوز اعتبار از ظرفیت‌ های ماده ۵۶ قانون الحاق بودجه برای پروژه‌ های مهم و اولویت‌ دار آبی استان اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: حجم سرمایه گذاری وزارت نیرو در خصوص سد تنگ سرخ از محل ماده ۵۶ را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری وزارت نیرو در خصوص سد سقاوه را ۲۵ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: حجم سرمایه گذاری این وزارت خانه در خصوص سدآبریز ۱۰۰میلیارد تومان است.

فرهادی حجم سرمایه گذاری این وزارت خانه برای ۳ سد تنگ سرخ، سقاوه و آبریز از محل ماده ۵۶ را در مجموع ۲۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی با اشاره به بخشی از پروژه های بهره برداری شده در دولت تدبیر و امید تاکید کرد: آبرسانی به دشت امامزاده جعفر با هدف تامین آب ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ماهور باشت، امامزاده جعفر در بازه زمانی ۲ ساله به بهره برداری رسید. ۱۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار هزینه شد.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از پروژه های شاخص در دولت یازدهم را ساماندهی رودخانه دیل از توابع شهرستان گچساران برشمرد و اظهارکرد: این پروژه از سال ۱۳۸۳ آغاز اما در دولت تدبیر و امید به اتمام رسید.

به گزارش ایسنا، فرهادی هدف از اجرای پروژه را ساماندهی رودخانه به طول ۲ کیلومتر، احداث ۴ سیل عرضی و ۲ بند کنترل سیلاب عنوان و بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد شرکت آب منطقه ای سد کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری میلیارد تومان آب منطقه ای وزارت نیرو ماده ۵۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد