Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره هلندی جهان والیبال در پیروزی این تیم مقابل فرانسه رکوردی جدید را در تاریخ لیگ ملت‌های والیبال به ثبت رساند. خبرگزاری میزان - روز چهارم از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ دیروز (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب استرالیا شد. در دیگر دیدار‌ها برزیل در دیداری زیبا با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اسلوونی شگفتی‌ساز گذشت و ژاپن با حساب سه بر صفر آلمان را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سایر بازی‌ها تیم مدعی و پرستاره لهستان با نتیجه ۳ بر صفر از سد کانادا گذشت و صربستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب روسیه شد.

همچنین در یکی از مهیج‌ترین بازی‌های این دوره از زقابت‌ها تیم ملی هلند که در ۹ بازی قبلی خود تنها یک برد را کسب کرده بود به لطف درخشش مثال زدنی و کم نظیر نیمیر عبدالعزیز توانست فرانسه مدعی را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد تا لاله‌های نارنجی با دو پیروزی و ۶ امتیاز در رده پانزدهم بایستند و و فرانسوی‌ها هم با این باخت از صعود به رده سوم بازماندند.

نکته جالب توجه آنکه در پایان این بازی رکوردی خارق‌العاده از سوی عبدالعزیز ثبت شد و این ستاره هلندی توانست با کسب ۴۲ امتیاز رکوردی جدید در تاریخ لیگ ملت‌ها و همچنین بازی‌های والیبال در سطح حرفه‌ای به ثبت برساند.

این قط پاسور ۲۹ ساله در دیدار شب گذشته مقابل فرانسه آمار ۶۳ درصد حمله موفق (۳۶ امتیاز از ۵۷ حمله) را ثبت کرد و همچنین دو امتیاز از دفاع روی تور و ۴ امتیاز مستقیم از سرویس کسب کرد.

۴۲ امتیازی که نیمیر عبدالعزیز در بازی دیشب کسب کرد حتی بیشتر از نصف امتیازاتی بود که تیم ملی هلند در این بازی کسب کرده بود. لاله‌های نارنجی در این بازی ۱۰۹ امتیاز کسب کردند که البته از این میزان، ۳۳ امتیاز با اشتباه فرانسوی‌ها کسب شده بود.

* لیست بازیکنانی که بیشترین امتیازات را در یک بازی در لیگ ملت‌های والیبال کسب کرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: سقوط دو پله‌ای والیبال ایران در رده بندی زنده جهانی + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال 2021 نیمیر عبدالعزیز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال 2021 لیگ ملت های والیبال نتیجه ۳ لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر

طی روز‌های گذشته امتیاز تیم لیگ برتری والیبال هورسان رامسر به فروش رسید؛ و این تیم امروز به طور رسمی کناره گیری خود را برای فصل آینده لیگ برتر والیبال به فدراسیون والیبال اعلام کرد.

لازم به ذکر است امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به تیم سایپا تهران به فروش رسید.

تهران پس از سال‌های طولانی چهار نماینده در فصل جاری لیگ برتر والیبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!